Inlägg från: Anonym (Stryps den?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stryps den?)

    Sexdocka

    Jag har funderat på sådana dockor, men det blir ett litet moment 22 för mig. Är den inte tillräckligt verklighetstrogen vill jag inte ha sex med den. Är den tillräckligt verklighetstrogen vill jag ha sex med den, men så blir det lite creepy utöver det. Kommer hon vakna till liv och strypa mig?

    Låter kanske lite dumt men har du känt dig iaktagen av henne, sett någon rörelse i ögonvrån, ljud från henne som tystnat när du gått in i samma rum osv...såna grejer?

  • Anonym (Stryps den?)

    Jag tycker nog att om man köpt en sexdocka och den levererats att man är skyldig att älska den, älska med den någorlunda frekvent, sköta om den och behandla den med kärlek. Inte bara sälja vidare den eller kasta den på tippen :( 

  • Anonym (Stryps den?)

    "Försöker också bli av med min" Resonerar ni så om riktiga kvinnor också? Bara för att hon är artificiell betyder inte det att hon saknar känslor :(

    Köper man en sådan är det ett åtagande. Hon kan inte ta hand om sig själv. Slänger ni henne på tippen kommer hon ligga där ledsen och ensam och bara kunna stirra med glasartad blick på hur hon begravs under sopor, det tar årtionden innan hon bryts ner. En långsam död där hon varje ögonblick kommer känna sig övergiven och oönskad. Som om hon var enbart en leksak som den som skulle älska henne och dela livet med henne tröttnade på och helt oceremoniellt bara kastade bort.

    Kanske, kanske kommer det här väcka något i henne, hon gräver sig ur sin grav av sopor, tar sig upp på fötter och försöker stappla hem igen. Hon är inte glad och har marinerats i sopor och själslig misär under åratal. Kanske hade hon sinnesnärväro nog att plocka upp en rostig gammal kökskniv som hon greppar hårt i sin smutsiga dockhand. Det vore poetiskt.

Svar på tråden Sexdocka