Jag var 16, han 19. Vi träffades via sociala medier, han la till mig på snapchat så vi började skriva där och så skrev vi ett tag för att sedan träffas. Det var bra i typ 1.5 år men när förälskelsen hade lagt sig så insåg jag att det inte var så mycket mer, men han var min första pojkvän och vi hade det bra så jag ångrar inte vår tid. Vi var tillsammans i ungefär två år och det var jag som tog initiativet till att göra slut, även fast vi var överens. Vi fortsatte att umgås under en ganska lång tid efter det tog slut, ibland som mer än vänner, men det tog slut på riktigt när jag träffade en ny kille. Vi sågs igen efter att det tog slut med den nya killen jag träffade men det blev aldrig något igen, kärleken och känslorna försvann, helt enkelt.
Det tog slut på grund av att jag insåg att det inte var mer än en förälskelse. Han var min första pojkvän och jag var naiv. Vi växte ifrån varandra och jag slutade attraheras av honom. Det var dock inget fel på honom, han blev mer som min bästa vän bara.
Sedan blev jag och den andra killen jag träffade efter det tog slut med den första killen tillsammans igen och vi är tillsammans idag. Jag ångrar inte att det tog slut med den första killen för då hade jag aldrig träffat min nuvarande kille, som jag har betydligt starkare känslor för och som jag faktiskt attraheras av.