• 979797

    BRÖSTLYFT + IMPLANTAT

    Jag har panik över mina bröst efter 2 täta graviditeter + amning. Det är katastrofalt alltså. På riktigt.

    Nästa bebis är planerad att börja försöka sommaren och frammåt år 2022.

    Är jag helt dum i huvudet som ska göra brösten nu iår? Jag vill verkligen INTE vänta. Jag är ung, och mitt psyke börja döda mig. Behöver fixa brösten haha.

    Men sen finns de såklart en tanke ?dom kommer bli sååå fula efter tredje graviditeten också?

    HUR har era bröst förändrats, ni som har bröstimplantat/bröstlyft???

    Jag ska inte amma tredje barnet.

  • Svar på tråden BRÖSTLYFT + IMPLANTAT
  • katrinp

    Du bör vänta eftersom att brösten kommer att förändras även vid nästa graviditet. Även om du inte ammar så börjar kroppen att tillverka mjölk (som sen sinar igen). Detta kan göra att brösten ser ännu värre ut än vad de gör nu. Så jag rekommenderar verkligen att du väntar.

  • MeandHim

    Amning har inget att göra med hur brösten blir efter graviditet, det har med hormoner att göra.

    Min kompis ska ta ut sina implantat efter sin sista graviditet då brösten blev alldeles för stora.

    Själv är jag gravid i v 36 och mina har inte ändrat sig någonting (har implantat nu) men dom ändrade sig inte efter mina andra två barn heller. Men vore jag du så skulle jag vänta.

Svar på tråden BRÖSTLYFT + IMPLANTAT