Babymonitor skrev 2021-01-07 22:42:56 följande:
Ja man blev knäpp fort haha.. Hur länge har ni försökt aktivt?
Vi är på försök 3 om man ska räkna dom försök vi kört ägglossningstest och så. Så än borde man ju ta det lugnt men det är svårt när man längtar så :) Jag försöker att inte testa före BIM.. men får se hur det går.. Om jag känner några symptom (haha...gör man ju alltid) så blir det kanske testa tidigt ändå!
Verkligen! Åh jag håller tummarna för er! Ja det är svårt att inte testa. Hahaha exakt, det hade varit en bra regel annars men 100% att man kommer ha flera symtom.
Byfriidha skrev 2021-01-07 23:44:19 följande:
När vi körde på äl tester med smileys så hade vi sex endast första dagen med glad gubbe, och det räckte, lilla tjejen föddes för 3 månader sedan.
Åh vilken lyckoträff, stort grattis till er <3
Carolaline skrev 2021-01-08 07:56:44 följande:
Tack snälla och detsamma!! Sonen är 1,5 år och börjar förskolan nästa vecka! Förhoppningen hade varit att vara gravid lagom till det, men det har inte tagit sig så försöken fortsätter.
Så roligt att ni är igång med att försöka och jaga barndomsdrömmen! All lycka till verkligen!! De dagarna går sååååååååå långsamt och man får verkligen behärska sig för att inte testa fyra gånger per dag haha. Man blir ju lite psyko av det här!
Va mysigt!! Hoppas det går bra på inskolningen :) Och tack så mycket <3
Maramba skrev 2021-01-08 08:35:37 följande:
Hoppar in här jag med :)
Hade äl 4 januari och har bim 16/17 januari.
34 år och detta blir 10e försöket för ett syskon till vår dotter som snart fyller 2 år. Hon blev till efter nästan tre års försök inkl ett MA i v10 efter ca 1,5 år.
Välkommen!! Beklagar ert missfall, jag håller tummarna att det tar sig snart <3 Kul att vi är flera som har bim tight :)