• Anonym (Mrs)

HotWifelänken

Hej !

Hamnade i en diskussion idag med en vän, gällande HotWife fotlänk. I mitt naiva sinne trodde jag att den var lika välkänd som flamingon på gräsmattan för swingers men han hävdar annorlunda. Finns det andra HotWives här på forumet som veterligen och av den anledningen bär fotlänk också??

• Svar på tråden HotWifelänken
  • Anonym (Man)

Följer!

Fick väldigt trevlig ögonkontakt med en kvinna i Spanien en gång, hon såg riktigt kåt ut och jag rodnade nästan. Nu blev det inte mer än en ögonflört men hon bar fotlänk och tanken kom först upp senare när jag blev bekant om fenomenet fotlänk och hotwife. Nu minns jag inte om det var på höger eller vänster fot hon bar den och det spelar kanske ingen roll vilken fot det sitter på.

• Anonym (Suck)

Bara för att en kvinna har fotlänk betyder inte att hon är intresserad av tillfälligt sex........ Det är en snygg modegrej bara.

På samma sätt är inte alla med flamingos på gräsmattan swingers, de kan helt enkelt bara ha dålig smak.

• Guldnova
    Anonym (Suck) skrev 2021-01-07 18:08:00 följande:

Bara för att en kvinna har fotlänk betyder inte att hon är intresserad av tillfälligt sex........ Det är en snygg modegrej bara.

På samma sätt är inte alla med flamingos på gräsmattan swingers, de kan helt enkelt bara ha dålig smak.

Skrattar så jag ramlar av stolen....Bäst i dag! .
  • Anonym (Mandolyn)

Påminner om på högstadiet, hade killen ring i vänstra örat var han si, hade han i högra örat var han så. Kommer inte ihåg vad som var vad. Jag hade för säkerhets skull ring i båda öronen. 

Den här typen av "hemliga symboler" funkar sällan om sekten man tillhör är så liten att de flesta som använder "symbolen" är vanliga svennebananer som aldrig hört talas om ens lilla sekt. 

What's next? Ett "hundöra" på ena skjortkragen = man är gift men letar efter en dam för natten, ett hundöra på andra skjortkragen, man är gift men letar efter en man för natten?

• Anonym (Småland72)

Ja sedan hade vi ju Carambole nätverket.

sockerbitarna staplade på varandra på cafeet 

• Anonym (ooo)

Eh, det blir väl synnerligen konstigt. Menar TS att alla fotlänkar av alla de slag innebär hotwife? Jag använder fotlänk på sommaren för att jag tycker det är snyggt och för att jag har ett set med ett matchande armband. Det betyder inte att jag är intresserad av denna sexuella fetisch och jag har eller inte fått några sådana inviter. Om det TS skriver stämmer så borde väl i alla fall någon försökt flörta med mig (jag ser helt ok ut)?
    Och flamingo på gräsmattan vet jag ngn som har men jag vet att de bara har det för att deras lilla dotter tycker den är kul, så nej, att det skulle betyda swingers är jag också tveksam till. 

Jag vet inte, men är det bara jag som tycker att sista 1-2 veckorna har forumet formligen nedlusats med mängder med märkliga trådar? Detta är en av dem. Det är som en hel våg av trådar som kan vara trolltrådar men man är inte riktig säker (i så fall skickligt trollat) 

• Anonym (Stag)

Är fullt medveten om att alla som bär fotlänk inte är hotwifes men jag måste ju erkänna att jag gillar att frun bär en och tanken på dom som också hört detta och undrar om det stämmer på henne. Om dom bara visste hur rätt dom har!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Småland72) skrev 2021-01-08 08:15:21 följande:

Ja sedan hade vi ju Carambole nätverket.

sockerbitarna staplade på varandra på cafeet 

Öhhh... Jaha.
    Fattar ingenting nu! Vad snackar du om?
  • Anonym (Jag)

Jag har ingen länk som man men har ändå sex med andra kvinnor o berättar det för tjejen sen. En hotman alltså 

• Anonym (B. Pitt)

Hahaha, nämen är du seriös?!!! Det är snyggt med fotlänk men det är en modegrej! Det har ingenting med sexuella inviter att göra!

Svar på tråden HotWifelänken