Sexlöst förhållande
Kan väl inte riktigt jämföra med mitt tidigare äktenskap, men där var det jag som tappade sexlusten till min dåvarande make pga en rad omständigheter från hans sida - i mitt tycke. Han såg inte alls problemen. 
Jag tog sällan initiativet eftersom han aldrig hade tid när jag hade lust utan han prioriterade sitt jobb. Och det var mest missionären som gällde när han tog initiativet kl8.45 lördag förmiddag. Snacka om rutin...
Till slut tröttnade jag ( hängde inte bara på sexlivet) och begärde skilsmässa och jag måste säga att min sexlust verkligen blommade ut. Är 47 år och gör saker jag inte trodde jag skulle testa och det är verkligen inga avancerade saker och jag känner att det finns mer jag skulle kunna/vilja testa vilket skulle varit otänkbart innan skilsmässan. Har numera en särbo som jag är galet tänd på hela tiden. Det är så han tycker jag är smått tokig eftersom jag bara har sex i huvudet och vill ha sex hela tiden. 
Känner inte att jag saknar x-maken ett dugg utan det jag saknar är den kompis han var under våra 25 år tillsammans. Allt vi upplevt tillsammans och han kan inte ens prata med mig längre. Vi har haft skitkul tillsammans i vår ungdom och jag är innerligt glad över våra år och tacksam för våra två söner, men som make för mig blev han urusel då han utvecklades till självcentrerad arbetsnarkoman...