Sexlöst förhållande
Låter som att hon har rätt och att du är porrskadad. Du är 40, inte 20. Du ska redan ha knullat av dig. Du är vuxen nu, ingen tonåring som ska fatta korkade beslut baserat på konstiga känslomässiga infall.
Låter som att hon har rätt och att du är porrskadad. Du är 40, inte 20. Du ska redan ha knullat av dig. Du är vuxen nu, ingen tonåring som ska fatta korkade beslut baserat på konstiga känslomässiga infall.
Sex är till för att skaffa barn, visst är det njutningsbart att ha sex, men det finns något bättre att lägga fokus på och det är kärleken. Man kan motstå sex, det är så mellan mig och min man, vi älskar varandra väldigt djupt att känslorna är viktigare än sex. Vi kanske har sex två gånger i månaden och That's it, istället säger vi söta ord till varandra, kanske smeker och kysser, men inte sex. Testa det.
Fast kvinnlig orgasm existerar ju knappt, iaf inte vid sex. Är väl bara en liten procent av den kvinnliga befolkningen som kan få orgasm vid sex. Jag har aldrig fått det och ser därför inte riktigt tjusningen med sex, annat än att skaffa barn då, då kan jag tänka mig att ha sex ofta. Annars är det ganska meningslöst.
Ja sex är väl främst penetration. Oj, en tredjedel, så många?! Jag känner ingen som får orgasm vid sex.
Såklart att sex inte bara är orgasm, men för mig som inte blir kåt längre, oftast får ont vid sex och inte får orgasm vid sex så är sex ganska så meningslöst ja.
Typisk svag mentalitet som sedan framförallt barnen får betala för.
Skilda lyckliga föräldrar, yea right.
Varför skulle du ha en usel relation. Det är just det som är den svaga mentaliteten. Att personen hellre väljer att gräva ner sig i en grop än att fixa problemen.