Inlägg från: BoringBrick92 |Visa alla inlägg
  • BoringBrick92

BIM Februari 2021 - första barnet

Nu kör vi på ännu en månad i hoppet om ett plus. Hade ju varit trevligt med en fin valentines present.

paperlanterns, 3/2, 32 år i feb, (2:a försöket)

Tekvinnan, 5/2 28 år (8:e försöket)

josefinbet, 5/2, 29 år, (3 försöket)

Mellowjello 6/2, (7:e försöket)

NAJAO 6/2, 26 år, (4:e försöket)

Emlan93 7/2, 27 år (4:e försöket)

MsTintin 8/2 28 år (10:e försöket)

Bananmilkshake, 8/2, 35 år (5:e försöket, två ma)

Sockerplanta, 8/2, 26 år (5:e försöket)

Mizzi26,?/2 (4:e försöket)

Ericky, 10/2, 33 år (7:e försöket)

Link92, 10/2, 28 år (19:e försöket)

Sellerin 12/2, 32 år (5:e försöket)

BoringBrick92, 13/2. 28 år (4:e försöket)

Snäckan92, 14/2, 28 år (3e/4e försöket)

Vickan31, 14/2, 31 år (8:e försöket)

Lnes3494, 15/2, 30 år (2:a försöket)

Rumpelstiltskin, 24/2 (6:e försöket)

Msofia91, 26/2, 29år (7:e/8:e försöket)[/quote]

• BoringBrick92

Idag kom andra tillfället där någon berättar att de drömt att jag är gravid med tvillingar. Om det ändå kunde vara sant..

• BoringBrick92

Tur att det är helg nu. Ännu en på jobbet som gav gravidbesked idag.. jag går sönder känns det som.. hatar att jag känner mig så missunnsam men jag orkar inte just nu...

Kram på er alla! Ha en fin helg!

• BoringBrick92
    bananmilkshake skrev 2021-01-22 15:31:44 följande:

Vet känslan. En fd kollega blev gravid en månad innan mig, mitt mellan mina två missfall. Sen kom hon in på jobbet en av extremt få dagar jag jobbade där (har slutat men dom hade panik), och jag var såklart tvungen att småprata och gratta. Det sänkte mitt humör i flera dagar. :( 

Usch och fy.. den är jobbig. Hade börjat förlika mig med känslan, tills jag kom ihåg att hon förmodligen fortfarande röker, då kom en stor Sten i bröstet tillbaka igen.

Tack och lov för denna grupp!
  • BoringBrick92
    Regnkappa skrev 2021-01-22 16:16:48 följande:

Fattar precis! Mina närmaste kompisar blev gravida mååånga månader före mig, jag hade börjat försöka långt före dem.

Man får bli skitsur och ledsen när andra blir gravida, inom sig får man hata på dem hur mycket som helst!!! 

Åh, känner för dig. Det är extra tufft när det är närstående.

Haha, låter bra! Tror att hon röker fortfarande och det gör mig faktiskt väldigt illa till mods utöver min egen sorg. Är helt bortom min förståelse hur man kan göra det. Tack för stödet!
  • BoringBrick92

Fick glad gubbe på äl testet ikväll, men har också fått en rejäl förkylning.. hoppet är inte så stort, men hoppas att vi kan få till något åtminstone inom det närmaste dygnet annars är det dessvärre noll chans för plus denna månad. Suck..

• BoringBrick92

Både jag och maken blev ganska ordentligt sjuka under fertilitetsfönstret denna månad, så är 0 chans för plus denna månad, så jag hoppar över till mars.

Grattis ni som fått plus!

Lycka till ni som fortfarande väntar!

Ses kanske i mars gruppen!

Svar på tråden BIM Februari 2021 - första barnet