BIM Februari 2021 - första barnet

(Undra om jag fick med bilden nu?)
Ser jag bara vad jag vill se på den här stickan, eller ser någon mer? Äl+9
Anar ett streck!
Åh va spännande, i mina ögon är det helt klart ett plus! Hoppas nu det blir starkare! <3
Tack så mycket. Jag håller tummarna att mars blir din månad att få ett plus på stickan :) Nä det är ju inte som på film tyvärr, även om man ibland önskade att det vore så. Kramar till dig
Åh ja måste vara fruktansvärt. Skulle totalt krossa mig med. Vi har försökt i 9 månader typ nu.. och hoppas så på plus snart... håller tummarna för dig!! Bra att ta en milstolpe i taget <3
<3
Enligt NC har jag bim på Fredag, men tror själv att jag har bim på Lördag, och min känsla brukar stämma bättre än NC. Enligt NC så skulle ja haft ÄL samma dag som jag fick positivt ÄL-test, vilket inte känns troligt, plus att jag hade massa ÄL-smärtor dagen efter positivt ÄL-test, och massa fertilt sekret. Som vanligt går man nu runt och känner efter konstant efter symptom...
Är det inte märkligt att man längtat så mycket eftet barn, och nu när man äntligen blir gravid har ångesten infunnit sig. Jag är superglad men har fullständig panik. Är det rätt tid? Kommer psyket palla? Är sambon verkligen den rätta?
I början testade jag innan, men slutade att testa för det tog för mycket på psyket med alla negativa test. Har testat när jag fått tempdipp vid bim för jag tänker att, då är det förmodligen kört ändå, så då kan jag lika gärna kolla och bli säker på att mensen är på gång. Skulle mensen vara sen, skulle jag nog inte våga testa förns det gått ett par dagar iallafall, just för att jag är LIVRÄDD för negativa test. Men hittils så är mensen väldigt punktlig.. Den var 2 dagar sen vid 1 tillfälle och då höll jag på att flippa!.. men sen kom den.