• lejonet87

Svårt att hitta sexpartner som kille

Jag är en 34-årig man som inte haft sex på elva år och det är ju något som påverkar mig mentalt något otroligt och jag mår psykiskt dåligt av det.

Jag har försöka hitta ligg i alla möjliga sammanhang men det går inte. Är enda möjligheten för män som mig att besöka en prostituerad? Det är ju inget jag vill men  kanske bättre än att leva celibat hela livet?

• Svar på tråden Svårt att hitta sexpartner som kille
  • Anonym (Eh)

Nej det är inte enda möjligheten. Det är ingen möjlighet överhuvudtaget. Enda möjligheten är att använda dina egna jävla händer medan du jobbar på din förmåga att attrahera kvinnor.

• Anonym (out of the box)

Du kan inte tänka dog att utöka dina preferenser och testa att dejta killar? Större chans där att du får napp med någon som bara är ute efter att ligga, för de flesta tjejer går sån desperation bort....

• Anonym (Kräftan)

Jag tänker att du har lite fel fokus när jag läser ditt inlägg men kanske har fel. Börja med att charma och se ligga som en bonus på att du klickar med någon. Läs boken Alla får ligga, finns lite tips i den.

Lycka till!

Och du, skippa tankar på prostituerade. Behöver väl inte vidare förklaring hoppas jag

• StudierKemi

Expressen.se har en artikel publicerad som heter "Kvinnor Är Lyckligast Utan Make Och Barn". Denna är "rätt ny" artikel och den kom ut 28 maj 2019. Siffrorna talar sitt tydliga språk, kvinnor lever längre när dem är ensamma hela livet, men män lever längre när dem gift sig.

Det är stressigt på många sätt som kvinna att gifta sig, och det är en sån uppoffring. I dagens samhälle går kvinnan vinnande ur det hela som ogift, än att vara med en man som tvingar henne bort från kvällsarbetet (som får henne att bli lugn så länge allt blir gjort i tid) och ska istället tjata om sex stup i kvarten och väcka stress istället.

Personligen anser jag att ha gemensamma hobbyn är något av det TOPP viktigaste för att få till något med mig, säkert samma för dem flesta andra kvinnor med? Spanade in en äldre man som bloggade häromdagen. Han var professor i kemi och var inte en 10-poängare på attraktivitetsskalan, men han skulle eventuellt lärt mig MYCKET om jag bara ville, och jag dreglade över hans blogg och den han var. <3 Gemensamma intressen alltså, inget slår detta.

Bli en sån bra, klok man som Du bara kan så väljer en kvinna Dig som resultat. DU VÄLJER INTE UT KVINNAN (orsaken är att kvinnor inte är desperata, men alla män är, Därför är det kvinnor som väljer ut).

• Anonym (Nyvärld)
    Anonym (out of the box) skrev 2021-01-10 09:47:15 följande:

Du kan inte tänka dog att utöka dina preferenser och testa att dejta killar? Större chans där att du får napp med någon som bara är ute efter att ligga, för de flesta tjejer går sån desperation bort....

Exakt. En helt ny värld öppnades för mig då jag började tänka på killar.
  • amaliaj

Jag tror att väldigt få kvinnor letar efter en "sexpartner". Bara valet av ord gör mig fundersam.

• Anonym (Tss)

Det gäller att inse att män och kvinnor generellt funkar olika. Kvinnor vill oftast hellre ha sex i relation, tilfälligt sex ger ofta inget. Män har gärna bara sex, så satsa på sex med andra män!

• Anonym (Usch)
    amaliaj skrev 2021-01-10 12:08:44 följande:
    Jag tror att väldigt få kvinnor letar efter en "sexpartner". Bara valet av ord gör mig fundersam.
    Håller med. Och inte så sugna på att vara någons "ligg" heller.
  • Anonym (T)

Ja, som andra har påpekat så är nog din enda chans att börja träffa andra killar om du vill ha sex. Lycka till!

• Anonym (Hmm)

Vilken kvinna är intresserad av en sexpartner? Håller med andra som har skrivit i din tråd, sök efter andra killar så får du napp lättare.

Svar på tråden Svårt att hitta sexpartner som kille