Expressen.se har en artikel publicerad som heter "Kvinnor Är Lyckligast Utan Make Och Barn". Denna är "rätt ny" artikel och den kom ut 28 maj 2019. Siffrorna talar sitt tydliga språk, kvinnor lever längre när dem är ensamma hela livet, men män lever längre när dem gift sig.
Det är stressigt på många sätt som kvinna att gifta sig, och det är en sån uppoffring. I dagens samhälle går kvinnan vinnande ur det hela som ogift, än att vara med en man som tvingar henne bort från kvällsarbetet (som får henne att bli lugn så länge allt blir gjort i tid) och ska istället tjata om sex stup i kvarten och väcka stress istället.
Personligen anser jag att ha gemensamma hobbyn är något av det TOPP viktigaste för att få till något med mig, säkert samma för dem flesta andra kvinnor med? Spanade in en äldre man som bloggade häromdagen. Han var professor i kemi och var inte en 10-poängare på attraktivitetsskalan, men han skulle eventuellt lärt mig MYCKET om jag bara ville, och jag dreglade över hans blogg och den han var. <3 Gemensamma intressen alltså, inget slår detta.
Bli en sån bra, klok man som Du bara kan så väljer en kvinna Dig som resultat. DU VÄLJER INTE UT KVINNAN (orsaken är att kvinnor inte är desperata, men alla män är, Därför är det kvinnor som väljer ut).