Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2021

molly50 skrev 2021-02-11 20:08:48 följande:
    Jag förstår inte hur Malin tänkte där. Hoppas Linnea väljer Mary nu då.
    Det finns väl inga fler tjejer hon kan välja på än Mary...eller har jag fel.....
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-02-12 08:38:09 följande:
    Helena finns väl. Om hon nu inte blev immun när hon kom till farmen.
    Var det inte så att dem som kom från Torpet tillbaka inte kunde väljas till kämpe.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-02-14 20:12:22 följande:
    Är inte hon immun sen hon kom från Torpet?
    Det sas när Farmarna skulle till Torpet och tävla att det som kommer tillbaka inte kan väljas som andrekämpe denna vecka. Blev förvånad när det sas nu i dag att Linnea kan välja mellan Mary och Helen.....
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-14 20:55:18 följande:
    Vilken fajt det var
    Det var en spännande fajt och jag var rädd att Mary skulle ta det, men så glad jag blev när Linnea vann. Tror nog att det kan stämma det Linnea sa senare att Mary hade för mycket adrenalin innan så hon tappade orken i själva matchen.

Bra och veta för det andra tjejerna också att Linnea inte är så svag bara för att hon är liten.
  • Johannus

Trevligt att alla hade en trevlig kväll med sprit och godis, men det räcker bara en kväll......Ok dom har mat på gården framöver, men hade jag varit där så hade jag varit tvungen att få KAFFE  hahahaaaa

• Johannus
    Nandez skrev 2021-02-15 19:52:24 följande:
    Pinsamt att dom druckit upp vinet
    Kan bli minus eftersom dem druckit upp vinet som Wincent inte ens har hunnit testa...Min skapare dom köpte en massa öl, vin och sprit.....Ja ja mycket ska ha mer.
  • Johannus

Vinet var garanterat till kräftskivan senare. Hoppas verkligen att dem inte får nån alkohol då som straff.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-02-16 19:01:24 följande:
    Dom firade Daniels födelsedag
    Ja det gjorde dem, men hade ju en massa alkohol från marknaden så dem hade kunnat låta bli vinet som Wincent ännu inte smakat på......Det vinet var en uppgift.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-16 19:46:23 följande:
    Det blev en bra trappa
    Det blev verkligen en bra trappa, men tänker på att det regnar ofta på Farmen så undrar hur lerigt det blir ändå?
Svar på tråden Farmen 2021