Johannus skrev 2021-01-20 22:32:11 följande:
Du har det som jag ...Tiden räcker inte att se programmet vid rätt tidpunkt....Håller med om Dag.
Håller även med om Linnea jag gillar henne och ser henne som en av mina favoriter nu. Det andra tjejerna får jag inget hum om förutom Mary hon hörs och syns.
Torpet ja ja två killar var av ingen av dem kan göra upp eld!!!!! Låter verkligen löjligt för alla har väl använt tändstickor eller tändare eller???
Helena gillar jag inte för jag såg henne förra året och hon blev tvåa.....det borde räcka, men men.
flygrl skrev 2021-01-21 17:30:32 följande:
Eller hur?! :/
Ja, och bra uppmärksamhetsförmåga. Kan va tufft för den som har ADHD eller ADD tex.
Selmir verkar ha problem att lyssna och hänga med när Wincent ger uppdrag eller andra instruktioner.
Lät inget vidare, nej ha ha...
Fast känns väldigt fridfullt än så länge jämfört med tidigare år. Verkar va lugnare, snällare deltagare och inga såna där som ska bråka och härja. So far iaf.

Skönt att slippa sånt tycker jag men andra tycker kanske det är trist.
Ja, snälla, arbetssamma typer som det verkar. Och ovanligt många med byggvana med...Henrik, Allan, Daniel och nån mer tror jag.
Han har väl uttryckt flera gånger att han vantrivs.
Vem gör inte det...
Verkligen. Lite charmig men har också börjat komma fram att hon väl gnäller eller snackar skit om folk. Svårt att bedöma.
Helena va ju suverän i det i Torp/törpkampen men Linnea va fan ännu vassare.
Robin verkade f.ö. sakna självkritik lite grann när han förlorade mot Helena i Spiken. Han trodde han hade vunnit om det inte vart spegelvänt men det hade faktiskt inte hjälpt honom för han va lååångt ifrån med sina spikar.