Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Farmen 2021

flygrl skrev 2021-01-21 18:35:23 följande:
    Ja, blir det Dag eller inte tro?
    Jag vet, jag har redan tittat.  Flört
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-01-23 19:27:43 följande:
    Ja, med stor muskelmassa blir det tufft.
    Väljer han Jamaica så lär han få det tufft.
    Jamaica får gärna vara kvar, jag erkänner... han är allt lite ögongodis. Tungan ute
  • BeautifulLiz

Nu har jag också sett programmet.

Att Daniel skulle vinna över Dag var ingen direkt högoddsare.  Dag fick lämna och Lili grät. Dag gjorde iallafall en snygg sorti. 

Håller med om att Lili är jobbig, sen om hon snackar så mycket skit som Mary säger... tja, vad vet man.
    Jag vet iallafall att jag hellre skulle ta en fika med Lili än med Mary, jag kan helt enkelt inte med Mary. Blä säger jag.

Jag har också sett kvällens avsnitt men det får jag som vanligt tiga med. Glad Och nu ska jag se Torpet. 

• BeautifulLiz
    molly50 skrev 2021-01-28 08:27:56 följande:
    Vad är det tjejerna har tagit? Har jag missat något?
    De har tagit honung.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-01-29 19:07:20 följande:
    Såg första gången när dem var ute och plockade blåbär, sen såg jag när Henrik och Daniel skulle göra smör.....En potta blä.
    Tror inte de gör sina behov i pottan i fråga.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-01-31 22:07:51 följande:
    Jag tror inte Philip är så stark som han vill få alla att tro. Att ha byggt muskler på gym hjälper inte om man inte är mentalt förberedd  vid tillfället man ska kämpa.....

Nå vi får se i framtiden när han får kämpa mot någon annan om han är så starkt som han säger att han är.
    Jag tror inte Selmir hade haft en chans i säcken, man får ju ta med i beräkningarna att Phillip är stor och tung också. Medans Selmir är mindre och mycket lättare.
    Möjligtvis kanske han hade klarat Prhillip i teknik.

Jag tror att Phillip är väldigt stark men kanske inte så seg och uthållig.
  • BeautifulLiz

Jag har redan sett dagens avsnitt. Glad Och Torpet.
    Får skvallra om det i fb-gruppen med spoilers istället kanske.

Eller så låter jag bli, vill ju inte röja vem jag är. Tungan ute

• BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-02-01 19:43:11 följande:

Jaha, då blir det slakt vilket jag är för blödig för att se

Jag såg inte heller på slakten.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-02 00:21:20 följande:
    Eftersom jag är uppväxt på en gård så kan jag se....Maten kommer den vägen till affärshyllan.....Kanske inte så i städerna där djuren stressas innan dem hamnar i slakteriet.......På landet gör man det med respekt och för att man ska ha föda på bordet.
    Jag är också uppväxt på landet, med hemmaslakt på gården. Har inte ätit kött från fyrbenta djur på över 30 år, knappt heller landlevande.
    Dock äter jag fisk, fast jag vet att de också "slaktas". Klarar det nog för att jag sluppit se själva slakten och det som sker efteråt.

Har sett slakt på nötkreatur, får och grisar. Men även hur de nackade höns som flög utan huvud.
    Så jag kanske också borde vara luttrad, men för mig blev det tvärtom.
Svar på tråden Farmen 2021