Inlägg från: BeautifulLiz |Visa alla inlägg
  • BeautifulLiz

Farmen 2021

Johannus skrev 2021-02-02 01:12:51 följande:

Ber om ursäkt att jag inte hinner prata med er medans programmen pågår, men det finns ingen tid för mig att se på tv när programmen pågår...... Jag är assistent och mormor så mina dagar och kvällar är fullbokade hela tiden med träning, skolarbete, sitta vid varje måltid, blöjbyten typ 4-8 gånger om dagen plus toa träning, aktivera, vara ute........Jag försöker hänga så gott det går att jag ser via play på natten.....men då är inte ni vakna så jag får ingen direkt kontakt mer er andra.

Det gör inget, jag brukar inte heller se programmet när det går.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-02 23:39:59 följande:

PÅ nåt sätt hoppas jag att dem inte klarar uppgifterna så att Mary får sig ett törn för sitt uppförande.

När hon sa att tjejerna skulle spika bygga varför då sätta några tjejer på att bygga badtunnan? Dessa eller alla tjejerna hade väl kunna bygga hästhagen, grisgården, grisfållet. Killarna hade kunnat göra annat. Sen eftersom storbonden bestämmer nåt så skulle jag inte om jag var killarna hjälpa tjejerna, men dom här killarna verkar vara för snälla.

Dock var daggens program inget sevärt för det hände som inget.

Däremot på Torpet hände en hel del och det ska bli kul att se vem Robin möter från Farmen i morgon.

Jag har sett dagens Farmen och vet vem han möter.
    Förbered dig på ett innehållsrikt program!
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-03 23:15:05 följande:
    Håller med att det var taskig motivering, men hon kommer att få tillbaka detta.
    Det kan hon gott ha, jag tål helt enkelt inte den människan.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-03 23:38:06 följande:
    Jag förstår att tjejerna Även Mary tycker att killarna är gnälliga, men dom jobbar skit hårt för att få allt gjort utomhus och killarna har gjort bra jobb. Har nog aldrig tidigare varit med om att alla byggjobb varit så stadiga och bra gjort förut....Förutom förra året när farmen deltagarna byggde dansbanan som fortfarande står kvar. Men årets byggare gör verkligen bra i från sig. Även tjejerna gör bra det dem gör, men som i dag alla andra försvinner från sina uppgifter förutom Allan och då förstår jag att han blir arg.

Philip, Lili och vem som nu håller på att bygga grisstian....Det verka inte hända ett skit där, men mig spelar det ingen roll om dem misslyckas med uppgifterna så att Mary får se att hon inte var en bra ledare.
    Ja, förra året jag... fy så besviken jag blev att inte Jens vann. Han är det enda jag verkligen hållit på utöver Benny som vann första upplagan av Farmen. Jag riktigt tjöt av glädje då. Sen har jag träffat Benny vid ett flertal tillfällen, bland annat på en fest där han gick och fixade vin på en krog där han kände ägaren. Haha, vilka minnen!

Jens borde ha vunnit, utan honom hade inte den där paviljongen ens funnits. Inget ont om Sofie men men... och nu blev det Farmen 2020 istället. Tungan ute

Skulle Danne, Henrik och Allan försvinna så lär byggupdragen knappast blir någon succé längre. 

Jag hoppas verkligen att Mary åker ut nästa vecka. Och så hoppas jag att Lili väljer Linnea som förlorar och får åka hem.
  • BeautifulLiz

Marys motiveringar är så fullkomligt idiotiska. Både till Richard och den som blir vad nu.
    Och varför ska hon kramas??? Richard gjorde rätt som tackade nej till hennes ormkram.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-02-04 22:26:03 följande:
    Dock inte för Henrik, Danne och Allan....All heder åt dessa tre killar.
    Av alla på Farmen så är jag helt säker på att Henrik skulle klara det livet bäst. Utan större konkurrens.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-02-08 19:57:56 följande:

Ingen bra stämning på torpet

Jag hoppas att Philip kommer tillbaka till Farmen, han ser allt lite halvtrött ut och behöver piggas upp lite.
    Jennifer valde att gå till torpet så hon kan gott våndas lite till. (Även om jag inte har något eg mot henne.)

Men visst har väl Richard skärpt sig lite, han är inte så gnällig längre. Inte lika mycket jag, jag, jag.
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-02-10 18:38:26 följande:

I kväll är det gårdskämpeval

Det såg jag vid fem i morse. Flört
  • BeautifulLiz
    Nandez skrev 2021-02-10 19:37:33 följande:
    Hon kanske väljer henne till förstekämpe
    Det får man hoppas.
  • BeautifulLiz

Jag vet vem som blir andrekämpe och vilken gren det blir.
    Är med i en spoilergrupp på FB som lagt ut foton på det. Funderar dock på att gå ur gruppen. 

Naturligtvis säger jag inget här om vem och vad det gäller.

Svar på tråden Farmen 2021