Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2021

Nandez skrev 2021-01-28 19:54:15 följande:
    Förstekämpe blev Filip
    Det tyckte jag var rätt. Han låter mer än han jobbar (jag är stark, jag är ett hot, jag, jag , jag) Nej gillar inte såna personer. Hoppas den han väljer till andre kämpe slår ut Philip....
  • Johannus

Vet inte hur eller om ni andra tänkt på en sak.....(nu hoppas jag ni inte är kräsmagade)Glad Men jag har vid flera tillfällen lagt märke till att när deltagarna plockar bär, separerar smör, mjölkar eller vad dem nu gör så använder dem POTTAN......En potta har man att kissa i när man inte vill eller orkar gå ut mitt på natten när det är mörkt ....inte för att användas för nåt man äter i från oavsett den är tvättat och destillerad . Jag får äckel känsla när jag ser Pottan i olika sammanhang.

Förlåt om jag tar upp det, men kommer i håg pottan från min barndom.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-01-29 18:51:06 följande:
    Det har jag inte tänkt på
    Såg första gången när dem var ute och plockade blåbär, sen såg jag när Henrik och Daniel skulle göra smör.....En potta blä.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-01-29 19:57:15 följande:
    Tror inte de gör sina behov i pottan i fråga.
    Nä kanske inte, men är dem från förr i tiden så har dem nog används i den meningen dem är till för förr.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-01-31 20:52:38 följande:
    Selmir åkte ut mot Philip.
    Hade Selmir tagit säcken då hade Philip åkt ut eller släggan.....Selmir gick inte och skröt om sin styrka och muskler som Philip gör.

Hoppas att Daniel eller Henrik tar ut Philip.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-01-31 20:55:41 följande:
    Lily såg nästan skadeglad ut.
    Lili och Philip är kompisar så helt klart var hon skadeglad att Selmir åkte.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-01-31 22:04:18 följande:
    Jag vet inte om Selmir hade tagit honom i varken säcken eller släggan.
    Philip är för stark.

Ja,precis.
    Jag tror inte Philip är så stark som han vill få alla att tro. Att ha byggt muskler på gym hjälper inte om man inte är mentalt förberedd  vid tillfället man ska kämpa.....

Nå vi får se i framtiden när han får kämpa mot någon annan om han är så starkt som han säger att han är.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-01 18:49:21 följande:
    Tror inte Selmir tagit honom i säcken
    Dålig stil av henne ändå
     Ja det var dålig stil av Lili.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-01 19:33:30 följande:
    Mary är ganska jobbig
    Hon är väldigt jobbig och det verkar alla deltagare tycka...Kanske inte Erik.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-01 19:37:42 följande:
    Storbonde blev Mary
    Tror nog alla tycker att det är skönt att hon inte sover i storstugan så dem få sova i lugn och ro, men däremot tvivlar jag på att dom denna vecka kommer att klara uppgifterna då Mary tänker sätta tjejerna på att bygga.....Hoppas bara hon inte sen gnäller på att killarna inte hjälper till.

Det ska vara första gången att inte klara uppgifterna och det hoppas jag på nu när Mary är storbonde.
Svar på tråden Farmen 2021