• Nandez

Farmen 2021

I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

• Svar på tråden Farmen 2021
  • Beccus
    Johannus skrev 2021-02-14 23:14:35 följande:

Trevligt att alla hade en trevlig kväll med sprit och godis, men det räcker bara en kväll......Ok dom har mat på gården framöver, men hade jag varit där så hade jag varit tvungen att få KAFFE  hahahaaaa

Kaffe är viktigare än nåt annat
  • molly50
    Johannus skrev 2021-02-14 23:00:07 följande:
    Det sas när Farmarna skulle till Torpet och tävla att det som kommer tillbaka inte kan väljas som andrekämpe denna vecka. Blev förvånad när det sas nu i dag att Linnea kan välja mellan Mary och Helen.....
    Ja,det var ju nå´t så´nt jag hörde också.
    Jag blev också förvånad.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-14 23:00:07 följande:
    Det sas när Farmarna skulle till Torpet och tävla att det som kommer tillbaka inte kan väljas som andrekämpe denna vecka. Blev förvånad när det sas nu i dag att Linnea kan välja mellan Mary och Helen.....
    Det tyckte jag med men kan ha missuppfattat
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-14 23:12:09 följande:
    Det var en spännande fajt och jag var rädd att Mary skulle ta det, men så glad jag blev när Linnea vann. Tror nog att det kan stämma det Linnea sa senare att Mary hade för mycket adrenalin innan så hon tappade orken i själva matchen.

Bra och veta för det andra tjejerna också att Linnea inte är så svag bara för att hon är liten.
    Ja, skönt att Linnea vann
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-14 23:14:35 följande:
    Trevligt att alla hade en trevlig kväll med sprit och godis, men det räcker bara en kväll......Ok dom har mat på gården framöver, men hade jag varit där så hade jag varit tvungen att få KAFFE  hahahaaaa
    Kaffe är ett måste
  • Nandez
    Beccus skrev 2021-02-15 05:23:05 följande:
    Kaffe är viktigare än nåt annat
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-15 08:54:06 följande:
    Ja,det var ju nå´t så´nt jag hörde också.
    Jag blev också förvånad.
    Japp
Svar på tråden Farmen 2021