Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Farmen 2021

lövet2 skrev 2021-03-03 23:05:26 följande:
    Oj, det känns inte som att vi har sett samma avsnitt! smile3.gif
    Det här är vad jag såg:

Allan pratade om hur gott det vore med svampomelett till lunch. Daniel frågar om Allan kan tänka sig att fixa det, och Allan säger att visst kan han göra lunchen. Så kommer torparna, glad återförening och så blir det dags för lunchgräl. Linnea och Karin undrar om Allan inte tänker fixa mat och han blir förbannad och påstår att han aldrig lovat att göra lunch. Varför skulle just han laga maten? Han gör ju allting annat och de gör ingenting. Att de brukar laga maten räknas inte, för "det tar ju bara 10 minuter".

Jag skulle bli rasande av en sådan kommentar, särskilt som de måste laga allting från grunden där på Farmen. En enda måltid på Farmen tar massor av tid och jobb att laga till, men han fnyser bara föraktfullt åt det. Inte konstigt att Linnea och Karin vägrar att ge sig (men ja, jag har också svårt för Karin). Att Allan jobbar hårt med vissa utvalda arbeten uppväger inte hans förakt för de övriga deltagarna och hans raseriutbrott.

Tyvärr känns det som att nästan alla värdiga vinnare har försvunnit på vägen. Kvar är de som varit bäst på intriger och skitsnack eller som varit tillräckligt medelmåttiga för att inte kännas som hot i en final.
    Så olika man kan tycka, Karin har varit mycket otrevlig tidigare
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-03-04 18:41:51 följande:
    Jag har inte sett Robinson sen... ja, minns inte ens.
    Men i år kanske jag ändå ska ge det en chans då det spelats in i Sverige!
    Det ska  bli kul att se då de är på hhemmaplan.
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-03-04 19:35:21 följande:
    Karin och Linnea sitter bara och tittar på.
    Inte oväntat
Svar på tråden Farmen 2021