Inlägg från: Anonym (Underbart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Underbart)

Undergiven flickvän

Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 19:02:42 följande:

Hej o grattis till UG flickvän, det bästa som finns!

Du tänker helt rätt i att hon inte ska förklara för dig vad hon vill ha, då blir det ju ingen dominanslek. Hon vill om jag förstår det rätt inte bli bunden eller söka den typen av dominans. Tror du ska försöka kolla upp om hon gillar att man helt enkelt är hårdhänt och liksom tvingar henne eller om hon vill bli förnedrad. Det senare är ju klart mer ovanligt, och eftersom ni är nybörjare tror jag ni helt enkelt ska testa er fram. 

Det är ju så svårt oxo, om hon bara träffat på vaniljkillar innan så kanske hon klassar hårt bakifrån med grepp i nacken som dominans.

Om ni brukar köra lite hårt vill hon såklart ha mer. Kasta henne på golvet och offra ett par tosor genom att helt enkelt slita sönder dom. Sen tar du din (redan insmorda) kuk och kör in den till botten. Har du smort ordentligt och inte är jättelik kommer hon älska hur rädslan att det ska göra ont övergår i njutning. Smisk över knät funkar ju jämt. Verkar hon gilla smärta är brösten perfekta att leka med. Låt henne stå framför dig på golvet, naken och utlämnad. Dra försiktigt i bröstvårtorna lite omväxlande. Nyp till lite hårdare ibland och tvinga henne att se dig i ögonen. När blicken sviker har du hittat gränsen. Gillar hon att bli lite slampigt behandlad så tvingar du henne att berätta hur mkt hon vill ha din hårda kuk i sig medan du nyper o drar. Håll henne på gränsen, det gillar dem!

Tänk på det sättet!

Absolut viktigast är att du visar att du är bestämd, lite som om hon var en hund....

Huvudet på spiken. Rakt igenom hela texten..
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 21:05:01 följande:

Tror vi är flera här som tänker lika. Då måste vi ju vara nåt på spåret!

Definitivt.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 21:21:09 följande:

Man eller kvinna?

Jag? Kvinna.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 21:26:06 följande:

Du gillade mina ideer... Hur ser dina ut? Blir ju offtopic men lite kul...

Hela idéen (för mig iallafall) är att inte behöva ha idéer. Bara bli överraskad, följa med och njuta. Tänder på det hårdhänta. Skulle vilja säga om jag ska vara helt ärlig. Spinner som en kattunge av det. Har inget emot att få skämmas, snarare tvärt om, FÖRUTSATT att jag upplever att mannen faktiskt är tänd på mig fast jag skämmer ut mig och att han fortfarande när som helst kan få för sig att ta mig. Golvgrejen du beskrev fick nästan mina ögon att hoppa ur huvudet! Så sexigt, har du blivit utsatt för det? Få män är dock så pass påhittiga att dom faktiskt överraskar. Ännu färre är så uppmärksamma på små detaljer som när jag kan drivas hårdare upplever jag.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Underbart) skrev 2021-01-10 21:43:13 följande:

Hela idéen (för mig iallafall) är att inte behöva ha idéer. Bara bli överraskad, följa med och njuta. Tänder på det hårdhänta. Skulle vilja säga ANVÄND om jag ska vara helt ärlig. Spinner som en kattunge av det. Har inget emot att få skämmas, snarare tvärt om, FÖRUTSATT att jag upplever att mannen faktiskt är tänd på mig fast jag skämmer ut mig och att han fortfarande när som helst kan få för sig att ta mig. Golvgrejen du beskrev fick nästan mina ögon att hoppa ur huvudet! Så sexigt, har du blivit utsatt för det? Få män är dock så pass påhittiga att dom faktiskt överraskar. Ännu färre är så uppmärksamma på små detaljer som när jag kan drivas hårdare upplever jag.

Föll bort ett ord...
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 21:49:37 följande:

Kul att det uppskattas.... Golvgrejen är ju bara uppvärmning! Har gjort detta många ggr. Jag är mannen såklart.... Älskar just att testa gränsen, att hålla henne på det yttersta. Att läsa av och förstå vad jag kan göra i nästa steg. Men såklart härligt med en regelrätt "våldtäkt" på golvet oxo...  Såååhärligt, som en drog.

Finns du på DS?

Jaha! Nix, inget darkside för mig! Har bara dåliga erfarenheter av sådana sidor, så jag håller mig undan.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Vanilj) skrev 2021-01-10 21:57:28 följande:

Urrrk! Det kryllar i skinnet av obehag när jag försöker föreställa mig... om någon nypit mig smärtsamt hårt i bröstvårtorna. Uuuh, jag mår verkligen dåligt av att tänka på det.

Fast jag förstår dig till fullo! Du känner säkert samma som jag känner för vaniljsex när du läser allt som står här.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 22:00:40 följande:

Det är lite lustigt det här. Enligt min erfarenhet är en övervägande majoritet av kvinnorna mer eller mindre UG. De allra minst UG går igång på lejonsex med bett i nacken, och de seriösa vill tejpas upp och piskas röda. Men verkar vara en försvinnande liten del män som fattat detta och vet hur de ska behandla dem. Jag vet inte hur många kvinnor/tjejer jag träffat som haft sin fösta UG-upplevelse med mig, trots massor av tidigare partners. Stackars kvinnor! Är det så att männen inte vågar testa, att de är rädda att verka sviniga? Själv upptäckte jag detta tidigt och har odlat det sen tonåren.....

Mina dominanta sexpartners har varit rädda för att göra fel. Dom vill ha en lista på vad jag vill ha, och för mig försvinner då charmen med det. Det är ovissheten jag vill ha i det hela också. Om jag pratat lite lätt om att jag vill ha örfilar tillexempel, när jag väl får en örfil så är det som om det vore under vatten. Hela hans arm gör motstånd, för såklart, man ska inte slå kvinnor. Självklart ska man inte det.. men när kvinnan själv ber om det.. ja jag tycker det borde vara lite skillnad då.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 22:05:18 följande:

Ok. Sugen på att snacka nån annanstans? Snacka alltså.... 

Ja visst!
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-10 22:13:59 följande:

Låter som dom inte var så dominanta eg.... När on känner att hon kan lita på hans omdöme och han kan läsa av henne blir det ju perfekt. Då kan man ju gå VÄLDIGT långt.... Så är ju inte all lika heller. Vissa SUB vill ha stryk, andra vill bli förnedrade i ord och handling. Det gäller att lista ut det där. Har nog gått på några missar innan jag lärde mig.... 

Vilket i sig är helt okej! Det är ju i sig en rätt undergiven grej egentligen, att vilja ha en lista på vad som ska göras. Men dominans idag är hårt sex och hårda nypor. Så det är ju inte jättekonstigt att det kan bli fel heller när man tror sig fått fatt i en dominant man, fast man har olika bild av vad dominant är.
Svar på tråden Undergiven flickvän