Inlägg från: Anonym (säger bara ååååå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (säger bara ååååå)

Undergiven flickvän

Den här tråden golvar mig...positivt! 
    Jag mötte en man i sommar. Plötsligt  dyker det upp saker i mig jag inte känt förr. Jag är ändå 55 och har varit gift i 25 år. Hör mig själv be om att han tar mig bakifrån och biter mig i ena axeln så jag blir blå....inte visste jag om att det fanns ett ord för det...jag njöt i veckor när mitt blåmärke växte och ändrade färg. Ber om att kallas slyna, kallar honom min alfahane... jag känner inte igen mig själv...Häromdagen bad jag om att få halsband runt halsen och ett kedjekoppel...Jag är hans ägodel och jag lyder allt han säger. Jag njuter så jag vill bara gråta...
    Vill få smiskrosa skinkor...Jag njuter ....Jag fattar ingenting, det är inget han gör, han bara är.....Himmel! 

I skrift är det svårt att nå fram men jag lovar det är inte ett skämt, jag är 100 % seriös. 

• Anonym (säger bara ååååå)
    Anonym (Mamsell) skrev 2021-01-11 12:18:34 följande:

Kom på lite till!

Tänk på att mycket av dominansen ligger i kommunikationen. Röstläge och ordval är jätteviktigt. Träna på att låta bestämd. Du ger henne order....

Slynfitta, kåtslyna, sliddjur är mina favoritord. Det ligger i röst och  betoning och har inte mannen den förmågan så vet jag inte om han kan lära sig heller. 
    Bästa tråden på länge förresten. Jag lär mig massor...
Svar på tråden Undergiven flickvän