Undergiven flickvän
All credd till dig som vill lära dig!!
Jag är en undergiven kvinna och det här gillar jag av det som är ?Light?.
- Hon måste be om tillåtelse, t.ex. för att komma själv eller för att ta på dig. Att först behöva behaga för att förtjäna en orgasm/få ta på din kropp/smeka sig själv/osv är väldigt upphetsande.
- Om hon gör ?fel? så ska hon straffas. Det kan vara ett fysiskt straff som smisk om du vet att hon gillar smärta (men alla gör inte det, en del vill endast ha den mentala biten, det finns dock piskor som är i typ mocka som knappt inte känns alls så med dem får man smisk utan smärta) eller något annat typ av straff, som att hon måste suga av dig/visa upp sin kropp för dig i sexiga underkläder.
- Ge henne instruktioner som hon måste följa. Typ att hon ska ha på sig något speciellt (du kan ju köpa något nytt för tillfället) och göra sig så fin/slampig/sexig (välj ord själv) som om hon kan (typ att hon ska raka sig helt om du vill det) och att hon ska vara klar för inspektion vid ett visst klockslag. Det kan också finnas tillägg om att hon ska ha middagen klar eller att hon ska ha valt en porrfilm som ni ska se tillsammans (om ni gillar att titta på det, för det kan vara ett smidigt sätt att ta reda på vad hon går igång på). Tänk på vad som gör dig upphetsad, för går hon igång på att behaga så är det win-win för er båda.
- Rep är kanske lite avancerat för nybörjare, så om hon är osäker så kan du använda löst knutna sidenband (med så stora öglor att hon lätt kan ta sig ur dem). Mycket sexigt att ligga med benen isär med ögonbindel och inte veta vad som ska hända.
Det var några av mina förslag, kanske återkommer om jg kommer på något mer! Och välkommen till ett fantastiskt roligt sexliv. Lycka till!