Inlägg från: MrBurnhard |Visa alla inlägg
  • MrBurnhard

Undergiven flickvän

Jag tror att det har att göra med att komma nära vårt inre djur. Rep, piskor, ögonbindlar, kläder är enbart verktyg för att förstärka kommunikationen mellan den dominanta och undergivna. Jo jag vet att det också finns extrema sadister och pain-sluts. Men det är alltid frågan om dominans och undergivenhet. Som dominant måste du hitta din röst för att nå din partners undergivna sida. Blickar, tonläge, beröring. Kunna förmedla känslan av att just nu och här är det din vilja som existerar i världen. Det finns inget val, ingen väg tillbaka. Börja med att smyga upp bakom henne. Greppa tag i hennes hår och viska att du är hennes. Kanske nypa hennes bröstvårta ett uns för hårt för att etablera maktförhållandet. Reagerar hon positivt på det är leken igång. 

• MrBurnhard
    Anonym (UG) skrev 2021-02-01 13:26:54 följande:
    Exakt! Just det att all ?utrustning? enbart är verktyg för någonting annat. Jag kan känna av att någonting förändras i luften bara på min mans andning, ser det i hans blick. Det handlar för mig - och för honom, att våga. Våga gå upp i det. Du beskriver det så väl, det där om att det liksom inte finns något alternativ!

Till TS: Ett sätt att hålla din dominanta position kan vara att också hålla henne i ovisshet. Att hålla henne lite undrandes om vad ditt nästa drag blir. Våga vänta. Våga låta henne vänta. Dra ut på det. För om jag också insett någonting efter att denna världen öppnade sig är att sex är så mycket mer än penetration! Min man o jag kan hålla på i timmar, en hel kväll. Att gå in och ut i det. Kanske att han låter mig komma flera gånger under kvällen men att han bara kommer en gång osv, allt för att vi ska orka. Så mitt andra tips är att våga låta det ta tid!
    Tack för att du bekräftar det som är så självklart när man leker dessa underbara lekar. Att man som dominant vågar hävda sig och ta fram primaten i sig. Men som dominant måste man se upp för att bli styrd från den undergivna. Hennes (hans) behov brukar vara så uppenbara. Så villiga att vara till lags. När man som dominant får bättre kontroll på sina egna känslor och lust så är det uppskjutna sexet det som eggar mest. Du kan få henne att enbart tänka på dig genom att ta hennes trosor. Sätta klädnypor i hennes bröstvårtor. En liten plugg i rumpan... Sedan ignorera. Jag lovar att det enda hon kommer att tänka på är när du kommer göra nästa drag. Allt i andemeningen att hon är din. Bara din.
Svar på tråden Undergiven flickvän