• Anonym (Emma)
    Tue 12 Jan 2021 16:02
    3083 visningar
    81 svar
    81
    3083

    Han höll för min näsa när han kom?

    Hej!

    Idag har jag inte nått så bra på grund av en sak som hände igår...

    Igårkväll när jag och min pojkvän hade sex så betedde han sig lite annorlunda. Vi har alltid haft ett öppet sexliv och vi båda vet vad den andra gillar men igår gick det för långt. Vi har inga utmärkande roller egentligen mer än att han gillar att ta lite mer dominanta initiativ och jag mer undergivna.. Hur som helst, vi brukar använda oss av lite smisk och hand runt halsen. Kanske lite ?hårdare? än vanlij men igår så ströp han mig så hårt att jag sprattlade med benen och fick nypa honom för att han skulle sluta. Jag sa ingenting mer än att jag visade på kroppsspråket att jag blev rädd och inte ville så hårt.

    Jag tycker inte om att ta satsen i munnen i vanliga fall, det kanske var roligt förr men inte nu längre. När min pojkvän sen ska komma så trycker han ner sin penis i min hals och kommer. Jag var inte beredd och rycker till och då håller han för min näsa så att jag inte får luft??? Samtidigt så sliter han tag stenhårt i håret på mig och drar mig bakåt med andra handen. Jag smäller bort hans hand och skriker till något i stil med: Vafan gör du?? jävla idiot!!

    Sen går jag in på toan och jag vet inte varför men jag börjar gråta. Det var inte så hemsk händelse kanske men det kändes som att min pojkvän tappat respekten för mig helt. Vi har varit tillsammans i 6år och detta har aldrig skett innan. Vår ålder idag är runt 25-30 men det ska fan inte spela roll tycker jag.

    Jag var inte arg när vi skulle lägga oss efter men jag var låg. Han skrattade och frågade om ?jag blev sur för det?. Jag svarade typ inte utan somnade. Sen har vi inte setts ännu på grund av jobb men jag har varit låg hela dagen. Jag tycker att det e så jävla respektlöst. Jag kan gå med på hårdare sex men förhelvete, har man ingen känsla!

    Vad hade ni gjort om er partner gjorde så mot er? Överreagerar jag? Killar, kan ni tapp fattningen ibland när ni är kåta?

    Blir förbannad bara jag skriver detta..

    /Emma

  • Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?
  • Fri 15 Jan 2021 08:50
    #52

    Hur går det,TS? 

  • Fri 15 Jan 2021 09:09
    #53
    +1

    Det där är stora varningssignaler!

  • Anonym (Lämna­!!!)
    Fri 15 Jan 2021 09:17
    #54
    molly50 skrev 2021-01-15 08:50:41 följande:

    Hur går det,TS? 


    Ja men precis. Tänkt så mycket på TS. Hur går det <3
  • Anonym (Kiv)
    Fri 15 Jan 2021 09:40
    #55
    +1

    Jag är kille. Skulle göra en analys av saken. Jag skulle i hettans läge kunna ta tag i håret när hon suger. Men aldrig ta stryptag, eller föra in något i rumpan när hon sover. Eller lägga sperman när hon sover. Det är så respektlöst. Jag förstår att du blir sur och ledsen. För killen ska vara den som hjälper dig när det krisar. Så du märker att det är inte mycket att ha. Men har man lagt ner mycket tid i förhållande. Så är det inte lika lätt att bara giva upp. I gengäld kan det vara bra att lämna nu när du ser hur han är.

    Lycka till i framtiden. Hur du än väljer?

  • Fri 15 Jan 2021 09:44
    #56
    Anonym (Lämna!!!) skrev 2021-01-15 09:17:55 följande:
    Ja men precis. Tänkt så mycket på TS. Hur går det <3
    Ja,det är samma här.
  • Anonym (Steff­)
    Fri 15 Jan 2021 10:07
    #57

    Det är plågsamt tydligt att han skiter totalt i hur du mår och vad som är bra för dig. Oavsett om han missförstod ert sexliv så är det ingen ursäkt gällande att han trycker ner dig och försöker manipulera dig. Lämna, det är värdelöst att vara tillsammans med någon som skiter i om man går sönder.

    Tacka din lyckliga stjärna om ni inte har barn tillsammans, den där skiten är verkligen inget pappamaterial.

    Sen finns det inget som heter överreagera. Du har dina känslor och de är vad de är. Du mår tydligt dåligt av att vara med honom nu. Även om det var bra förut och du mådde bra i hans sällskap då så gör du ju inte det nu, eller hur? Små smulor räcker inte, slösa inte bort ditt liv på någon som får dig att gråta och sen hånar dig.

  • Anonym (Ems)
    Fri 15 Jan 2021 12:40
    #58
    +1
    Anonym (Kiv) skrev 2021-01-15 09:40:58 följande:

    Jag är kille. Skulle göra en analys av saken. Jag skulle i hettans läge kunna ta tag i håret när hon suger. Men aldrig ta stryptag, eller föra in något i rumpan när hon sover. Eller lägga sperman när hon sover. Det är så respektlöst. Jag förstår att du blir sur och ledsen. För killen ska vara den som hjälper dig när det krisar. Så du märker att det är inte mycket att ha. Men har man lagt ner mycket tid i förhållande. Så är det inte lika lätt att bara giva upp. I gengäld kan det vara bra att lämna nu när du ser hur han är.

    Lycka till i framtiden. Hur du än väljer?


    Tycker det är skitbra att TS också får bekräftat av en man att den typen av beteende inte är ok. Speciellt när han använder just argument som att TS överreagerar, att andra tjejer skulle ha påverkat henne att tycka det är värre än det är m.m.
  • Anonym (Ola)
    Fri 15 Jan 2021 12:57
    #59
    +3

    Jag kanske är gammaldags men en man ska få sin kvinna att känna sig trygg. Han ska vara ett ankare när det stormar.

    Blir så illa berörd när den här jäveln gör tvärtom.

    Vilken jävla sadist.

  • Jonnyn­ilsson
    Fri 15 Jan 2021 13:54
    #60
    Anonym (Emma) skrev 2021-01-12 16:02:09 följande:

    Hej!

    Idag har jag inte nått så bra på grund av en sak som hände igår...

    Igårkväll när jag och min pojkvän hade sex så betedde han sig lite annorlunda. Vi har alltid haft ett öppet sexliv och vi båda vet vad den andra gillar men igår gick det för långt. Vi har inga utmärkande roller egentligen mer än att han gillar att ta lite mer dominanta initiativ och jag mer undergivna.. Hur som helst, vi brukar använda oss av lite smisk och hand runt halsen. Kanske lite ?hårdare? än vanlij men igår så ströp han mig så hårt att jag sprattlade med benen och fick nypa honom för att han skulle sluta. Jag sa ingenting mer än att jag visade på kroppsspråket att jag blev rädd och inte ville så hårt.

    Jag tycker inte om att ta satsen i munnen i vanliga fall, det kanske var roligt förr men inte nu längre. När min pojkvän sen ska komma så trycker han ner sin penis i min hals och kommer. Jag var inte beredd och rycker till och då håller han för min näsa så att jag inte får luft??? Samtidigt så sliter han tag stenhårt i håret på mig och drar mig bakåt med andra handen. Jag smäller bort hans hand och skriker till något i stil med: Vafan gör du?? jävla idiot!!

    Sen går jag in på toan och jag vet inte varför men jag börjar gråta. Det var inte så hemsk händelse kanske men det kändes som att min pojkvän tappat respekten för mig helt. Vi har varit tillsammans i 6år och detta har aldrig skett innan. Vår ålder idag är runt 25-30 men det ska fan inte spela roll tycker jag.

    Jag var inte arg när vi skulle lägga oss efter men jag var låg. Han skrattade och frågade om ?jag blev sur för det?. Jag svarade typ inte utan somnade. Sen har vi inte setts ännu på grund av jobb men jag har varit låg hela dagen. Jag tycker att det e så jävla respektlöst. Jag kan gå med på hårdare sex men förhelvete, har man ingen känsla!

    Vad hade ni gjort om er partner gjorde så mot er? Överreagerar jag? Killar, kan ni tapp fattningen ibland när ni är kåta?

    Blir förbannad bara jag skriver detta..

    /Emma


    Som vanligt har jag bara läst trådstarten. Och då förvånas jag väldigt mycket av det du skriver. Är det du beskriver det nya normala i sängen?

    Spruta med kuken långt ner i halsen och strypa? I mina ögon är det ett jävligt sjukt beteende.
  • Anonym (ooo)
    Fri 15 Jan 2021 15:18
    #61
    Tukt skrev 2021-01-13 14:28:13 följande:
    Det blir inget vidare bra om man slentrianmässigt skyller på att folk är "porrskadade". Gör man saker utan samtycke så gör man. Det är liksom inte en porrfilms fel.
    Men varför, varför måste du försvara porren, i en sån här tråd? Om du vill vara porrens väktare så starta en egen tråd. Det här handlar om just den här killen och vad ha gjort mot T, kanske, kanske inte beror det på porr - men det spelar ingen roll. Har sett dina kommentarer i andra trådar. Det är som om du tar det som en personlig förolämpning om man säger något negativt om porr. Du bara inte kan låta bli att kommentera. Vad har du för roll egentligen? Du kanske tjänar grova pengar på porr. 
Svar på tråden Han höll för min näsa när han kom?