-
Sveriges mästerkock 2021
Tor 14 jan 16:28 Läst 0 gånger Totalt 478 svar
Tor 14 jan 16:28
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Igår körde Sveriges mästerkock (TV 4, TV 4 Play, CMore) igång igen, elfte säsongen och första utan Leif Mannerström. Jag saknar verkligen Mannerström men tycker ersättaren Tom Sjöstedt verkar bra. Välmeriterad, kunnig och sansad och ingen gaphals som kastar deltagarnas mat i soptunnan.
Lite förvånad är jag ändå det blev en säsong trots Corona men kanske är det inspelat innan det bröt ut?!
Än så länge är det auditions med högt och lågt som vanligt, pajasar som överskattar sig själva totalt och så duktiga matlagare som kanske går vidare till Gävle.
Nån mer som tittar och som har lust diskutera programmet här i tråden?
-
Tor 14 jan 16:38 #1
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jajamen ????????????????
-
Tor 14 jan 16:40 #2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Oj, mina smilys blev utbytta mot massa "???"Beccus skrev 2021-01-14 16:38:30 följande:Jajamen ????????????????
-
Tor 14 jan 17:16 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Hej Beccus! Trevligt se dig här med!
Va tyckte du om gårdagens program? -
Tor 14 jan 18:52 #4
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Tittar också, är inte så förtjust i Tom.
-
Tor 14 jan 18:55 #5
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Inte så förtjust i den nya domaren, Tom.. han kanske växer in i rollen, men svårt att ta efter en så stark personlighet som Mannerström ändå är.flygrl skrev 2021-01-14 17:16:27 följande:Hej Beccus! Trevligt se dig här med!
Va tyckte du om gårdagens program?
Sen är det svårt att få uppfattning om personer o deras matlagning i detta skedet, men en salig blandning som alltid :)
-
Tor 14 jan 18:57 #6
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Jag håller med i båda punkterna.Beccus skrev 2021-01-14 18:55:52 följande:Inte så förtjust i den nya domaren, Tom.. han kanske växer in i rollen, men svårt att ta efter en så stark personlighet som Mannerström ändå är.
Sen är det svårt att få uppfattning om personer o deras matlagning i detta skedet, men en salig blandning som alltid :) -
Tor 14 jan 20:00 #7
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Kockdags
-
Tor 14 jan 20:07 #8
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det går inte så bra för dom.
-
Tor 14 jan 20:10 #9
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Tom är alldeles för hård.
-
Tor 14 jan 20:22 #10
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det tycker jag medNandez skrev 2021-01-14 20:10:53 följande:Tom är alldeles för hård.