• Johannus

    Talang 2021

    I kväll började Talang 2021 och jag tänkte starta tråden om den eftersom jag hinner se programmet då jag är ledig på Fredagar.

    Hoppas fler är intresserade att diskutera om alla duktiga Talanger.

  • Svar på tråden Talang 2021
  • Johannus

    Typ snyftar historia igen.......Har man Talang så behöver man inte berätta sin livshistoria utan gör det du är bra på.

  • molly50
    Johannus skrev 2021-02-12 21:16:37 följande:
    Nu lyssnade jag inte varför hon varit borta från sjungandet en längre tid, men förstod att det var nåt ...men jag menar att ofta kommer det in människor till Talang eller andra program och drar en lång snyftarhistoria för att tro och hoppas på att det är det som för dem vidare.....
    Hon hade väl helt enkelt gått in i en depression efter att ha fått veta att ela hennes äktenskap varit en lögn.
    Om jag förstod det rätt.
  • Johannus

    Jag borde anmäla mig till Talang för mitt liv är allt en kaos.....Jag skulle kunna sitta på en stol och berätta hela mitt liv för att folk skulle tycka synd om mig ...Och domarna skulle skicka mig vidare för jag har ju så mycket mer att berätta........Puh.

  • molly50
    Johannus skrev 2021-02-12 21:30:16 följande:

    Typ snyftar historia igen.......Har man Talang så behöver man inte berätta sin livshistoria utan gör det du är bra på.


    I det här fallet så förstår jag helt och fullt att han ville visa vad han går för genom sin historia.
    Jag blev själv mobbad under hela min skoltid.
    Om jag hade haft modet att visa vad jag verkligen kunde så kanske jag inte hade suttit med dålig självkänsla i många år efteråt.
  • Johannus
    molly50 skrev 2021-02-12 21:33:30 följande:
    I det här fallet så förstår jag helt och fullt att han ville visa vad han går för genom sin historia.
    Jag blev själv mobbad under hela min skoltid.
    Om jag hade haft modet att visa vad jag verkligen kunde så kanske jag inte hade suttit med dålig självkänsla i många år efteråt.
    Jag har blivit mobbad sen jag var liten....våra grannar sa redan när jag var i 3 årsåldern att jag inte var nåt jämfört med min syster som var så duktig....Mobbad genom hela skoltiden, gymnasietiden.....Även i vuxen ålder. 
    Min självkänsla är lika med 0. Sitter just nu och funderar om jag blir utnyttjad angående tidsmässigt jämtemot min arbetskompis eller vad det är frågan om........Har gått i väggen och vill bara gråta, men är för envis och fortsätter att jobba. Jag skulle kunna gå i pension i år, men har lovat att jobba 1 och ett halvt år till.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-02-12 21:28:39 följande:
    Han går nog inte så lpngt
    Vänta bara......Juryn ger han fler chanser.....Sen kommer alla som röstar...
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-12 21:30:09 följande:
    Speciellt med tanke på att de lyssnade på tv-rösten.
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-02-12 21:30:16 följande:
    Typ snyftar historia igen.......Har man Talang så behöver man inte berätta sin livshistoria utan gör det du är bra på.
    Du har en poäng
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-12 21:31:14 följande:
    Hon hade väl helt enkelt gått in i en depression efter att ha fått veta att ela hennes äktenskap varit en lögn.
    Om jag förstod det rätt.
    Det var något sånt
  • Nandez
    molly50 skrev 2021-02-12 21:33:30 följande:
    I det här fallet så förstår jag helt och fullt att han ville visa vad han går för genom sin historia.
    Jag blev själv mobbad under hela min skoltid.
    Om jag hade haft modet att visa vad jag verkligen kunde så kanske jag inte hade suttit med dålig självkänsla i många år efteråt.
    Tråkigt att du blivit mobbad
Svar på tråden Talang 2021