• Mon 18 Jan 2021 17:03
    747 visningar
    1 svar
    1
    747

    Utomkveds, cystor och missfall

    Hej familjeliv!

    Just nu är jag så satans förstörd, trött och ledsen.

    Kom hem för ett par dagar sedan efter att åkt in till sjukhuset akut förra månaden. Hade så djävulskt ont i buken, aldrig varit med om något liknande. Sjukhusbesök blev ett trauma i sig även om personalen var fantastisk.

    Det visade sig att jag hade ett utomkveds samt en stor infekterad gulkroppscysta som brustit bägge så det blev en akutoperation då jag blödde Invärtes och ut i buken/diafragman. Post op-komplikationer men fick åtminstone behålla både äggledare och äggstock den här gången men är rädd för att det ska hända igen.

    Har 5 tidigare mf/ma i ryggen och ska nu börja en missfallsutredning. Det finns en mängd frågetecken för min del, mår piss men undrar ändå ifall någon här har gått igenom en sådan? Kan ni berätta isf om vad jag har att vänta mig? Hur går en sådan till? Vad gör man och i vilken ordning?

    Just nu känner jag mest att jag aldrig någonsin vill bli gravid igen, eller att jag ens vill ha någon mer ägglossning.. Men egentligen så längtar vi ju så mycket efter ett barn. Vårt barn. Så motstridiga känslor.

    Lång text men tack för att ni orkade läsa. <3

  • Svar på tråden Utomkveds, cystor och missfall
  • Tue 19 Jan 2021 10:27
    #1

    Ingen? :(

Svar på tråden Utomkveds, cystor och missfall