• Anonym (Förbryllad)

Vad fan e detta?? Graviditetstest

Jag fick starkt positivt igår med Ullared stickor. Mensen är 4 dagar sen och hela min kropp känns gravid med ömma bröst och molvärk. Men idag tog jag ett annat test. Vet inte vart det kommer ifrån för jag fick massa test av min svägerska. Detta test visar ingenting med morgonurin. Tog ett till från Ullared och det är ännu starkare positivt. Måste väl vara nåt fel på testet från svägerskan? Ska köpa digitalt efter jobbet men tankarna kan inte sluta mala.

• Svar på tråden Vad fan e detta?? Graviditetstest
  • Anonym (Va?)

Stickor från Ullared? Finns det? Varför är jag förvånad :D Om det är så att du är Gravid så skynda iväg med dig och köp ett Clear Blue digitaltest. Din mens är 4 dagar sen, hmm? Kanske är du gravid?

• Mint

Visar 2 av 3 test positivt så är du troligen gravid. Köp RFSU-test, de är billigare

• cfri

uppdatera oss gärna, gissar på fel på det neg testet.

• Anonym (Förbryllad)

Fått svar av svägerskan. Det testet som jag fick av henne är mindre känsligt. Ullared är testa tidigt. E gravid och jätteglad.

• Anonym (Förbryllad)

Tack! Väldigt efterlängtat litet syskon. Så här ser förpackningen ut på Ullareds test.

• Pope Joan II

Grattis! 

Har du en använd toalettborste stående på ett bord?

Anonym (Förbryllad) skrev 2021-01-20 08:01:00 följande:

Tack! Väldigt efterlängtat litet syskon. Så här ser förpackningen ut på Ullareds test.

• Anonym (Förbryllad)
    Pope Joan II skrev 2021-01-20 08:08:56 följande:

Grattis! 

Har du en använd toalettborste stående på ett bord?

Tack! Haha nää det e en helt ny toaborste från Ullared. Och den står på en bänk i badrummet.
  • Pope Joan II
    Anonym (Förbryllad) skrev 2021-01-20 08:40:45 följande:
    Tack! Haha nää det e en helt ny toaborste från Ullared. Och den står på en bänk i badrummet.
    Skönt. Jag kände att min tolerans för vad jag mäktar med verkligen sattes på prov där. Gjorde mitt yttersta för att bara fokusera på din babylycka men toaborsten fortsatte att pocka på min uppmärksamhet.
  • Anonym (Förbryllad)
    Pope Joan II skrev 2021-01-20 09:31:45 följande:

Skönt. Jag kände att min tolerans för vad jag mäktar med verkligen sattes på prov där. Gjorde mitt yttersta för att bara fokusera på din babylycka men toaborsten fortsatte att pocka på min uppmärksamhet.

Hahaha va rolig du e. Själv var jag för exalterad över mitt gravvtest för att byta ut gammal toaborste mot ny
Svar på tråden Vad fan e detta?? Graviditetstest