R84 skrev 2021-01-21 13:49:45 följande:
Jag vet! Så ensamt! Det är ju de där första veckorna när man inte berättar för någon heller. Nu är det lättare i och med covid. Inte riktigt lika mycket grejer att ducka för.
Nej jag vet! Jag försöker tänka så - tar det slut kan jag inte göra något åt det. Jag är nog mest rädd för MA och att behöva göra en abort.
Ja..... han är lite av ett mirakelbarn efter massa olika turer och till slut blev han till naturligt precis när vi skulle gå vidare med egenbetalda ivfer. Och blir den här bebisen verklighet är det ännu en mirakelbebis för vi hade inte bestämt oss för att börja försöka utan sa mest att vi slutar skydda oss i december och ser vad som händer. Så hade vi sex en gång typ två dagar innan ägglossning och hux flux var jag gravid.
Men då blir det ju rätt tajt mellan era två också. Hur känns det? Jag är väl inte riktigt vän med att det blir knappt 17 månader mellan men blir det så är jag lyckligast i världen. Haha! Om än lite panikslagen över att palla två små bebisar.
Nej verkligen. Har 2 nära vänner dock som också är gravida så vi har varandra iallafall! Haha nej precis!
Ja jag också.. jobbiga tankar.
Haha så roligt. När ni minst anade det!
Det känns underbart och min högsta dröm! Hade jag fått välja hade de gärna gått snabbare men nu tog de 5 ?långa? men för många snabba månader
Jag var mer panikslagen av att de skulle bli ett stort glapp emellan dom och typ börja om med småsmåbarns åren för långt emellan. Det är så roligt att man har sån olika syn på det! Jag känner att jag stökar hellre av de här tätt inpå och sen får de växa ihop tighta tillsammmans är min förhoppning och mål

nu ligger jag väl här med trillingar i magen eller nått så jag kommer säkert få äta upp mina ord! Haha.