Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Oense om pengar

Du säger att du är sjuk och har därför gått hemma. Men om du är så pass dålig att du inte kan jobba, hur kan du då orka ta hand om fyra barn, hem och matlagning med krav på hög nivå? Du klarar definitivt av mycket mer än du tror (och kanske vad din man försöker inbilla dig).

Tycker inlägget har en poäng. Är du säker på att du inte kan jobba åtminstone halvtid ts för att dra in lite pengar till din hushållskassa?
  • Anonym (A)
    TS sluta lägg energi på att diskutera med idioter som inte vill förstå din situation utan bara vill skuldbelägga dig! Det är inte värt det. Dom vill inte förstå och kommer inte göra det. Försök att inte bry dig om det dom skriver.

Självklart ska du hålla hårt i dina pengar. 

Glömde skriv att jag tycker att ts har rätt att behålla sin slant. Mannen må tjäna bra med pengar men verkar vara lite av en röv.
    Det var därav jag undrade om ts kunde jobba lite för att känna sig mer livegen.
  • Anonym (A)
    Det ÄR inte möjligt att göra allt jag gör utöver ett heltidsjobb, för det jag gör tar hela dagen. Hade man varit nöjd med att storstäda nån gång i veckan, ja, men inte om det ska göras varje dag.

Vilken normal människa kräver storstäd varje dag? Sjukt beteende. Jag skulle vägra.
  • Anonym (A)
    TS skulle absolut må mycket bättre utan sin man men det är inte så jäkla lätt när man har fullt sjå att hålla ihop hela dagen.

Jo, jag förstår ju att det inte är en frisk människa som kräver dessa saker. 
Svar på tråden Oense om pengar