Inlägg från: idasss |Visa alla inlägg
  • idasss

BF Oktober 2021

Oj så många här inne med BF i Oktober. 

Jag plussade i fredags, 5/2 med ett "testa tidigt" och ett vanligt i tisdags. Bf mitten av oktober, 16/10. 

Mitt andra barn, har en son som blir 6 år i sommar, men även två bonussöner, en på 6 och en på 8. 

Vecka 5 nu, men känner redan av en påtaglig ökad trötthet. Har också precis haft Covid så det kan såklart hänga ihop med detta. 
    Var otrooligt trött med min första. 

Har läst igenom lite här inne och har sett att ni är några som mår illa. Hoppas ni slipper det snart! Ska bli kul att hänga här inne. 

Med min förra son så skapade vi från Familjeliv en FB-grupp, där man lättare kan gå in och skriva inlägg etc. Kanske någon här som är intresserad av det också? 
    Jag bor i Sthlm, och var med i två grupper, en som boende i Sthlm var med i, så sågs vi både före och efter bebisarna hade kommit :) 

• idasss
    Aklejan skrev 2021-02-11 10:42:24 följande:

Hej och grattis!

Jag är absolut intresserad av att vara med i en fb-grupp, dock en som är privat/hemlig där man måste bli inbjuden. Har förstått att redan finns grupper men de är synliga. Sen är det ju lättare att hålla koll på alla om man inte är såå många med i gruppen :)

Vad roligt!

Självklart ska den vara liten och privat ????

Jag kikar igenom och ser om fler är intresserade
Svar på tråden BF Oktober 2021