BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Grattis! Älskar när man ska berätta för barnen:)
Grattis! Älskar när man ska berätta för barnen:)
Idag var jag på uppföljande vul efter period av blödning (som tack och lov slutat sen en vecka) och fick se ett litet foster som rörde sig. Så häftigt! Gynekologen sa att risken för missfall är obefintlig, vilket nästan känns för bra för att vara sant! Hon kunde också bekräfta att vi hade tvillingar från början och att blödningarna var ett tidigt missfall. Nu ser jag fram emot KUB 20/4, om det ser bra ut tror jag att jag ska köpa första bäbisplagget. Har ni andra gjort det?
Goda nyheter på KUB idag. Världens finaste lilla bebis låg där och vinkade till oss! De 3 blivande storebrorsorna blev förvånade men mycket glada, efter att de förstått att det inte var ett aprilskämt! =D
Sån lättnad både att bebis verkar må bra och att barnen blev glada över ett kommande syskon!
Idag var jag på uppföljande vul efter period av blödning (som tack och lov slutat sen en vecka) och fick se ett litet foster som rörde sig. Så häftigt! Gynekologen sa att risken för missfall är obefintlig, vilket nästan känns för bra för att vara sant! Hon kunde också bekräfta att vi hade tvillingar från början och att blödningarna var ett tidigt missfall. Nu ser jag fram emot KUB 20/4, om det ser bra ut tror jag att jag ska köpa första bäbisplagget. Har ni andra gjort det?
Nix, här ser jag ingen tydlig nub tyvärr! Men härligt att allt såg bra ut för er! :)

Vill du kolla min med om du ser?
En till men vet inte om det syns någon nub.
Hmm nej, ser ingen nub. Får vara en hemlighet tills vidare :)
Hej, jag har KUB imorgon och känner mig jättenervös. Så rädd för att något ska vara fel, eller att det ska vara ett MA. Håll tummarna för mig!