• LaFontaine

    Kan inte läsa familjeliv i firefox?

    Plötsligt en dag kunde inte jag inte surfa på Familjeliv via firefox. Är det fler än jag som fått problemet? Jag ser menyer och vänsterspalten, men inte några trådar. 

  • Svar på tråden Kan inte läsa familjeliv i firefox?
  • Aniiee

    Nope, funkar som normalt för mig.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • LaFontaine
    Aniiee skrev 2021-01-28 21:12:42 följande:

    Nope, funkar som normalt för mig.


    Ah, kanske får en anledning att köpa nya dator snart då...
  • Pilsner
    LaFontaine skrev 2021-01-28 21:14:01 följande:
    Ah, kanske får en anledning att köpa nya dator snart då...
    Och FL borde köpa nya servrar...
  • Aniiee
    LaFontaine skrev 2021-01-28 21:14:01 följande:
    Ah, kanske får en anledning att köpa nya dator snart då...
    Har du uppdaterat firefox på senaste? Har du några scripts eller annat som ligger och flyter som kanske behöver uppdateras eller kasseras?

    Är datorn väldigt gammal och trött så kan det vara en idé att byta men det är förmodligen inte datorn i sig som det är fel på.
    Pilsner skrev 2021-01-28 21:27:20 följande:
    Och FL borde köpa nya servrar...
    Yeah...... Agreed. Dock har de inga pengar....
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • LaFontaine
    Aniiee skrev 2021-01-28 21:31:48 följande:

    Har du uppdaterat firefox på senaste? Har du några scripts eller annat som ligger och flyter som kanske behöver uppdateras eller kasseras?

    Är datorn väldigt gammal och trött så kan det vara en idé att byta men det är förmodligen inte datorn i sig som det är fel på.Yeah...... Agreed. Dock har de inga pengar....


    Jo, webbläsaren är uppdaterad. Datorn är gammal och seg. Inte bara pga FL som den behöver bytas
Svar på tråden Kan inte läsa familjeliv i firefox?