• ITrust

    Hur träffades du och din partner?

    Hur träffades du och din nuvarande partner? Jag är nyfiken!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur träffades du och din partner?
  • Anonym (Tjej)

    Har haft två pojkvänner. Den första träffade jag via sociala medier. Vi följde varandra på instagram och sen la han till mig på snapchat och det ledde till att vi fick kontakt.

    Min nuvarande kille träffade jag via Tinder och sen började vi skriva på snapchat.

  • Anonym (Tjejen)

    Via mötesplatsen o varit ett par nu i ca 4.5år. Fungerar klockrent, träffade min soulmate så att säga

  • Anonym (olinkel)

    Tinder för 6 år sedan. Vi gifte oss för 2 år sedan.

    Vi hade aldrig träffats annars. 

    Dels för att vi umgicks i helt olika kretsar, (eller jag umgicks nog inte i några kretsar alls om jag tänker efter) sedan spelade han i en helt annan division än jag.
    Kommer ihåg känslan när vi sågs första gången och ska ta en promenad med min hund. 
    Hade inga jätteförväntningar pga att hans bilder var lite dåliga..... Så kommer en enorm man gåendes. Lång och vältränad med löst sittande jeans och collagetröja.
    Så jäkla snygg! 
    Rätt snabbt upptäckte jag att han var väldigt behaglig också. Trygg i sig själv och helt omedveten om sin egna snygghet.

     

  • Gizmo

    Jag och mitt ex träffades på Phone café 2000!
    Vi gjorde slut 2012, men är fortfarande vänner.

  • Anonym (Jobbet)

    Vi träffades via jobbet 2012. Vi var vänner och kollegor under lång tid och lärde känna varandra bra. Blev tillsammans 2016. :)

  • Anonym (...)

    Kryssade i annat, men valde mellan dejtingsida. Vi träffades på body contact... Tanken var inte en relation, så vi hade annars aldrig kommit i kontakt med varandra. Ingen av oss hängde på andra dejtsidor/ tinder etc., och vi hade aldrig träffats på annat sätt heller.

  • AndreaBD

    Knepigt när flera alternativ passar. Vi träffades på krogen men där även för att vi hade gemensamma bekanta. 

  • Anonym (Mmorpg)

    Medlemmar i samma grupp i ett onlinespel, visade sig att vi hade mycket gemensamt utöver just det spelet. 12 år sedan.

  • Mandel

    Hittade honom på Happy Panncake och tjatade mig till en dejt och det kändes rätt redan första dejten. Snart 9 månader sedan.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (J)

    Vi träffades på en extrajobb som är mer som en hobby , ej våra vanliga yrken.

  • Anonym (Jenny)

    Via en gemensam förening knuten vid högskolan vi studerade vid. Lärde känna varandra då vi jobbade tillsammans på ett projekt inom föreningen.

Svar på tråden Hur träffades du och din partner?