Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Var hittar ni sexkontakter?

Det finns en tysk site som  heter joyclub, den är helt fantastisk vad gäller sexpartyn, swingersträffar, sexdejting mm. Det är några få svenska användare på den men i Tyskland med omnejd är den stor. Både officiella klubbar/barer och privata partyn eller dejter. Man kan också använda den för vanlig dejting och vad som är skönt är att man inte behöver dölja sina kinks eftersom de flesta användare är där av samma anledning och det finns alltid någon som är "värre". Hade önskat vi hade en svensk motsvarighet. Så klart är det även där en miljon män mot en fjärdedel kvinnor så man får sålla rätt hårt. Är man dessutom Premiummedlem så har man subventionerat pris på många klubbar. Kanske kan vi få den att funka även hos oss?

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-07 00:28:42 följande:
    Spännande. Har du testat någon av klubbarna nån gång?
    Ja, jag har varit frekvent besökare när jag bodde i Tyskland. Har bara bra erfarenheter med bra partners. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-07 20:27:53 följande:

Var inne och kikade på sliten. Finns ju hur mycket som helst! Jag reser en del till Tyskland så nästan läge att testa någon av klubbarna. Åtminstone för att få lite feeling. Du kanske t.o.m. kan rekommendera något ställeGlad

Jag vet inte vilket område du ska till, men ja - det finns hur mycket som helst. De större städerna har en klubb eller bar med någon form av arrangemang varje dag.
    Generellt är det svårt som singelman, de flesta klubbar har event för par och singelkvinnor, ibland är begränsat antal singelmän välkomna men om du inte är otroligt charmig och ser bra ut kan det vara svårt att få kontakt. En del kvällar är det så kallat herrenüberschuss, dvs singelmän är välkomna.
    Det bästa är nog om du registrerar dig på siten, ser ut de tillfällen du kommer vara där och se vilka evenmang/dater som är planerade och kolla även vilka som registrerat sig så du har koll på om det är en åldersgrupp du är attraherad av och par som verkar trevliga. Du kan också lägga in en egen date om vad du söker vid vilket tillfälle.
    Men jag tycker absolut att du ska prova när du är till Tyskland även om du inte fåt napp! Det finns jättetrevliga barer som inte är så pretentiösa och man lätt kan prata med olika människor. De flesta klubbar har klädkod så håll koll på den om du väljer att gå på en sån (välvårdad, inga sneakers, mörka byxor och skjorta funkar oftast för män). På barerna är det oftast lite mer avslappnat. Ha så kul :)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-09 08:16:14 följande:

Tack för tipsen! och för ett fylligt svar. Det blir till att planera lite inför nästa resa. Får se ifall jag testar själv eller tar med en partner. Det senare verkar säkrast eftersom då verkar det inte vara några problem att komma in. Får se om nån nappar. Annars hör jag av mig till dig;) Lite kul det du skriver om att man kan testa och leva ut sina kinks. Vill ju gärna testa lite nytt. 

Jag är väldigt nyfiken på hur du kommer uppleva det. Jag hoppas du uppdaterar här :)
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Mister) skrev 2025-04-10 12:31:36 följande:
    Fortsättning följer?
    Det hoppas jag :)
  • Anonym (Kvinna)
    M79KH skrev 2025-04-13 19:14:09 följande:

Skulle rekommendera hemligg.se

Jag signade upp för hemligg men generellt verkar åldersgruppen vara lite äldre där. Och mycket par. Men visst kan  man säkert hitta något guldkorn :)
Svar på tråden Var hittar ni sexkontakter?