Inlägg från: Lillysmamma83 |Visa alla inlägg
  • Lillysmamma83

Planerar och längtar efter syskon

Hej !! Här är en till som försöker bli gravid med syskon, vi har försökt sedan sep 20 men min mens vill inte riktigt komma i fas. Jag tog en p-spruta 1:a juni och valde sedan att inte ta nr 2. Jag har haft en mensblödning men den var kortare än vanligt sen har jag haft LH höjningar på CB i tre månader men ingen glad gubbe som indikerar på att det är äggsläpp. Så jag vet inte om jag har haft ÄL eller om kroppen inte vill nu helt enkelt. Förstår eran känsla när man så gärna vill! Jag testar dessutom ihjäl mig vilket inte är så optimalt heller för det mentala ????

• Lillysmamma83
    ÅJ84 skrev 2021-02-03 08:56:16 följande:

Välkommen, vad kul att du också vill joina oss

Hur gammalt är ditt barn?

Ja väntan på BIM och testa det är en riktig pers för psyket.

Önskar att jag kunde vara lika klok som Anonym(försöker också) och tänka som hon gör.

Jag tänkte faktiskt prova med bidrottninggelé och se om det kan hjälpa till på traven, någon som testat det?

Tack :) Min yngsta är född 2017

Ja det är tufft men skönt att ventilera här med flera som kämpar! Jag har aldrig testat det, har faktiskt aldrig testat något husmorsknep jag har alltid levt som vanligt.

Nu kanske ni alla vill vara anonyma men ett tips är att man startar en sluten privat fb grupp lite längre fram eller så, ja där vi kan följas åt och skriva. Det startades en 2017 när jag fick min son och vi är rätt många som fortfarande följs åt :) tycker familjeliv är så krånglig att skiva på haha
Svar på tråden Planerar och längtar efter syskon