Inlägg från: Anonym (Osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker)

Spara pengar

Jag sparar pengar åt min dotter i fonder, tanken är att spara ca 10 år till innan hon får pengarna. Nu har det inte gått så bra med fonderna, jag vet ju att det går upp o ner. Men har på en vecka förlorat nästan tusen kronor.

Vad har ni för erfarenhet av fonder. Tjänar man på det i längden?

• Svar på tråden Spara pengar
  • Anonym (Osäker)

Minns inte riktigt nu vad jag investerat i. Ett framtidskapital i alla fall, en blandfond. Fick hjälp av en duktig kille på banken.

Jag vet att det är för tidigt, men jag blor så nervös när man redan förlorat 1000 kr. O jag är så rädd för att göra fel o förlora mer genom att köpa/sälja

• Anonym (Osäker)

Minns inte riktigt nu vad jag investerat i. Ett framtidskapital i alla fall, en blandfond. Fick hjälp av en duktig kille på banken.

Jag vet att det är för tidigt, men jag blor så nervös när man redan förlorat 1000 kr. O jag är så rädd för att göra fel o förlora mer genom att köpa/sälja

Så tyvärr låter jag det sköta sig själv

• Anonym (Osäker)

Så tyvärr låter jag det sköta sig själv

• Anonym (Osäker)

Jag får väl ha lite is i magen o hoppas det vänder snart, annars får jag placera om dom :)

Svar på tråden Spara pengar