Inlägg från: Anonym (dancing queen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dancing queen)

Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker

Agneta var väldigt attraktiv men Frida var min favorit. Älskade hennes lite sneda tänder och leende och bus i blicken. Hon hade mer klass och såg lite mer intelligent ut vilket attraherar mig. Gillar också mörka mer än ljusa och lite mindre svulstiga kroppar. Agnetas rumpa var för fläskig enligt mig. Gillar mer petita kvinnor. Men de var ett  helt underbart band med fantastiska musik och talang.

• Anonym (dancing queen)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 14:13:53 följande:
    Hur menar du? Mer klass? På vilket sätt?
    Anonym (dancing queen) skrev 2021-01-31 13:55:47 följande:

Agnetas rumpa var för fläskig enligt mig. Gillar mer petita kvinnor.

Hahaha, bra trollande! Gick faktiskt på allt tills jag såg detta. Och det är inte många som kan trolla mig!
    Vaddå trollande? Har det gått upp för dig att människor har olika smak eller tror du på allvar att alla är exakt som du? Så tröttsamt med alla TROLLANKLAGARE!!!  Vidga vyerna säger jag..
  • Anonym (dancing queen)
    Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 14:52:56 följande:
    Men du skrev ju att rumpan var för fläskig? Liksom, what? Jag fattar inte hur du kan få den till det. Ursäkta.
    Jo men den är faktiskt fläskig på de flesta bilder och videos med Abba. Inget fel i det men långt ifrån liten och fast om man säger så. Fridas var liten och nätt, min smak av rumpa. Som du förstår så gillar jag absolut inte dagens oproportionerade och gigantiska rumpor. Ser sjukt ut!
Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker