Inlägg från: Anonym (Kip) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kip)

Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker

Anonym (bromslådan) skrev 2021-01-31 15:03:21 följande:

På de bilderna har hon platt mage och kvinnliga höfter. Att ha breda höfter innebär inte att man är mullig.

Är du helt säker på att du är heterosexuell? Inget fel om du inte är det.

Pelle är både kort och flugvikt, i alla fall enligt honom själv i många trådar. Han har ofta en väldigt aggressiv framtoning mot män som har ett annat ideal än kvinnor med en väldigt låg fettprocent. För att inte tala om hur mycket aggressioner han brukar uttrycka mot feta, småfeta eller bara otränade, även smala, kvinnor. Av den simpla anledningen att smala och mkt vältränade kvinnor inte ger honom den uppmärksamhet han tycker att han förtjänar.
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 15:34:50 följande:

Jag är normal viktig. BMI på 21 tror jag. Men tränar 5-6 ggr i veckan också.

Jo, jag matchar med smala och vältränade kvinnor. Men de flesta bor i Stockholm och de dejtar bara Stockholmare.

Haha, ja självbedrag är den överlägset bästa bevararen av självkänslan! (För feta kvinnor liksom småttiga män)
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 17:19:10 följande:

Kvinnor gillar generellt inte tungviktare.

Tänk Brad Pitt i fight club istället.

Uppgradering till Brad Pitt nu! Har du vuxit fem cm också?
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 19:25:29 följande:

Conor McGregor då.

Fast han väger ju strax under 80 och..*googlar*....ja, där ser man! Han har visst en yppig fru.
  • Anonym (Kip)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-01-31 20:55:54 följande:

Inte i början av karriären. Hade började i fjädervikt 66 kg.

Ja, hans fru var inge märkvärdig.

Fast ändå, han h a r någon. Till skillnad från.. "Fast i Sthlm swipar de minsann höger, fast sen blir det inget, för jag bor fel" ("och de få snygga o smala på hemmaplan vill bara ha långa män") *snyft*
Svar på tråden Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker