Herregud vad Agnetha Fältskog var vacker
Agnetha var väldigt söt.
Men beror på vilken version av Agnetha vi pratar om.
Hon var egentligen lite pluffsig.
En period var hon smalare dock och riktigt fin.

Agnetha var väldigt söt.
Men beror på vilken version av Agnetha vi pratar om.
Hon var egentligen lite pluffsig.
En period var hon smalare dock och riktigt fin.

Alexandra Daddario är den typ av tjej / kropp jag gillar.

Pluffsig? Agnetha? Hon var ju slank! Eller tänker du på när hon var gravid?
Fast den där bilden är från mitten av 80-talet. Hon klippte sig efter ABBA.
På vilka av mina 70-talsbilder tycker du hon ser mullig ut, och var?

På de bilderna har hon platt mage och kvinnliga höfter. Att ha breda höfter innebär inte att man är mullig.
Är du helt säker på att du är heterosexuell? Inget fel om du inte är det.
Pelle är både kort och flugvikt, i alla fall enligt honom själv i många trådar. Han har ofta en väldigt aggressiv framtoning mot män som har ett annat ideal än kvinnor med en väldigt låg fettprocent. För att inte tala om hur mycket aggressioner han brukar uttrycka mot feta, småfeta eller bara otränade, även smala, kvinnor. Av den simpla anledningen att smala och mkt vältränade kvinnor inte ger honom den uppmärksamhet han tycker att han förtjänar.
Haha, ja självbedrag är den överlägset bästa bevararen av självkänslan! (För feta kvinnor liksom småttiga män)
Uppgradering till Brad Pitt nu! Har du vuxit fem cm också?
Fast han väger ju strax under 80 och..*googlar*....ja, där ser man! Han har visst en yppig fru.
Fast ändå, han h a r någon. Till skillnad från.. "Fast i Sthlm swipar de minsann höger, fast sen blir det inget, för jag bor fel" ("och de få snygga o smala på hemmaplan vill bara ha långa män") *snyft*
Signaturen Pelle har en orealistisk bild av hur kvinnokroppen ska se ut. Hans ideal är ner till BMI 16, det vill säga gravt underviktig. (Detta har han redogjort för i många tidigare trådar, så det är inget jag sitter och hittar på.)