• Anonym (Utt)

En fråga till dig som är en man och minst 30 år

En fråga till dig som är en man och minst 30 år.

Om du var singel och sugen och en 20 årig snygg tjej ville ligga med dig, skulle du då ligga med henne eller är 20 år för ungt? Skulle du kunna tänka dig att dejta henne om det visade sig att du gillade henne som person också eller är det för stor åldersskillnad för dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En fråga till dig som är en man och minst 30 år
  • Litenmenhård

Så länge som hon är i laglig ålder, så att säga så har jag inga problem med det. Jag själv är 37.

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (A)

Vad ska man med ett barn till....? Hon har ju knappt ens kommit in i vuxenlivet och har inte någon som helst koll på nånting. Har svårt att se hur man kan ha något gemensamt, ha sex skulle vara som en levande sexdocka ungefär. Nej tack.

• Simmaellersjunk
    Litenmenhård skrev 2021-01-31 14:51:57 följande:

Så länge som hon är i laglig ålder, så att säga så har jag inga problem med det. Jag själv är 37.

Håller med. Laglig ålder är 15, och vem skulle tacka nej till en sådan ung skönhet om det inte vore för samhällsnormer?
  • Postman

Jag skulle tacka nej. 20-åriga tjejer intresserar mig inte ett dugg på något plan.

• Anonym (L)
    Anonym (A) skrev 2021-01-31 14:54:21 följande:

Vad ska man med ett barn till....? Hon har ju knappt ens kommit in i vuxenlivet och har inte någon som helst koll på nånting. Har svårt att se hur man kan ha något gemensamt, ha sex skulle vara som en levande sexdocka ungefär. Nej tack.

Barn är lite fel ord att använda här. En 20 åring räknas som vuxen. Det finns även många i den åldern som är mogna, det beror på. Givetvis finns det även väldigt många omogna i den åldern också.

Levande sexdocka? Nu får du väl ändå ge dig.
  • Litenmenhård
    Simmaellersjunk skrev 2021-01-31 14:57:27 följande:
    Håller med. Laglig ålder är 15, och vem skulle tacka nej till en sådan ung skönhet om det inte vore för samhällsnormer?
    Jo, precis, men det är inte accepterat i dagens samhälle. Man ska vara med jämnåriga typ.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Man 50+)

Det beror nog mer på personligheten än åldern...

• Anonym (Utt)
    Anonym (Man 50+) skrev 2021-01-31 15:28:38 följande:

Det beror nog mer på personligheten än åldern...

Hur menar du nu?
  • Anonym (Strax 40)

Fyller strax 40 och det känns helt klart alldeles för ungt, särskilt när det gäller att dejta. Sannolikt är vi i väldigt olika faser i livet (utöver ålder) så jag har svårt att tänka mig att jag skulle få särskilt stort utbyte av en sån relation.

Finns en något större chans för att jag skulle kunna tänka mig sex med henne men det beror helt på hur mogen hon jag upplever henne det kan ju vara en väldigt stor skillnad på olika 20-åringar.

• Simmaellersjunk
    Anonym (Strax 40) skrev 2021-01-31 16:12:58 följande:

Fyller strax 40 och det känns helt klart alldeles för ungt, särskilt när det gäller att dejta. Sannolikt är vi i väldigt olika faser i livet (utöver ålder) så jag har svårt att tänka mig att jag skulle få särskilt stort utbyte av en sån relation.

Finns en något större chans för att jag skulle kunna tänka mig sex med henne men det beror helt på hur mogen hon jag upplever henne det kan ju vara en väldigt stor skillnad på olika 20-åringar.

Här håller jag med. Det största hindret med unga tjejer är att de är så himla omogna och totalt saknar livserfarenhet. Det är svårt att ha en trevlig stund med dem. Samtidigt finns det undantag, och rent fysiskt är det ju bättre ju yngre tjejen är såklart.
Svar på tråden En fråga till dig som är en man och minst 30 år