Inlägg från: Anonym (Kram!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kram!)

Dumpad

Anonym (A) skrev 2021-01-31 18:36:20 följande:

Kan inte. Hamnat i depression. Mår hemskt. Ältar. Panikångest. Värk.

Så många smällar nu på rad. Klarar det inte. Saknar

Du har ont nu och det är ok.
    Ge det tid och var snäll mot dig själv.
    Ta en dag i sänder. 
    Om du orkar, distrahera dig med någon aktivitet så du kommer bort från tankarna och ältandet ett tag.

Om du behöver, hitta någon att prata med, kanske någon vän eller terapeut ifall det är svårt komma vidare.

Ha hopp. Det var inte meningen denna gången men när du är redo kommer det komma in någon ny. Nu behöver du läka och hitta glädjen igen.

Kram Hjärta
  • Anonym (Kram!)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-31 20:56:18 följande:
    Hur reparerar man skadan att man sjunkit så lågt och bönat och bett? Kanske främst mot mig själv för min självrespekt och mitt egna värde är under isen..
    Genom att acceptera att du agerade utifrån känslor du hade i stunden vilket inte är något att skämmas för.
    Det är ingen skada och du har inte sjunkit lågt, tvärtom tycker jag.
    Du vågade visa hur mycket du känner och ville ha kvar kärleken/relationen.
    Du fick ett nej där men du var i alla fall inte rädd att visa och berätta om dina känslor.

Har själv visat hur mycket jag känner i vissa situationer men inte fått det besvarat, insåg att jag ändå hellre vill leva fullt ut och tillåta alla känslor jag har och fortsätta visa dem om jag känner för det.
    Kommer välja någon i framtiden som är lik mig där :).

PS: Har du sett Annie Lennox video "walking on broken glass"? Kanske ingen tröst just nu, men tänkte mest om man aldrig visar vinner man inget heller <3
    Finns på youtube ;)
Svar på tråden Dumpad