Inlägg från: Anonym (Stina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stina)

Upptäckte via PM att min man är otrogen

Anonym (Molly) skrev 2021-02-01 13:01:16 följande:

Det gör mig så ledsen, jag kommer lämna honom. Anser såklart att hångla inte är okej. Men när jag läste tråden där frun hånglade med en annan kille, blev han påhoppad av en kvinna att han var ett rövhål för att han läst hennes PM.

Självklart läser man inte andras privata mail, massenger och PM. Det heter PM för att det är ett personligt meddelande och inte något som skrivs på Facebook. Har svårt att förstå hur man kan se sig i spegeln om man läser andras meddelanden. Om du nu hade misstankar mot din man varför sänker du dig till att bli ett svin istället för att rakt upp och ner fråga hur det ligger till och sedan tala ut, värdera och fatta beslut på ett moget sätt.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (123) skrev 2021-02-01 13:28:44 följande:

Tror du att det är så enkelt att få folk att erkänna? De allra flesta som är otrogna kommer att ljuga för att skydda sig själva. Att läsa privata meddelanden är tyvärr ofta det enda sättet att få bevis för sin partners otrohet.

Vilken tragisk syn på människor. Otrohet är relativt vanligt men förhärdade psykopater som utan att blinka kan ljuga en partner rätt upp i ansiktet är som väl är ytterst ovanligt och den typen av människor känner man ofta igen rätt lätt. Har väldigt svårt att se att läsa privata meddelanden är enda sättet att få reda på sanningen men är man lat och feg och inte vill sätta sig ner och prata när något känns fel så är det en enkel men mycket svinig lösning att läsa en partners privata meddelanden och också ett bra sätt att helt döds en relation om det upptäcks och det visar sig vara så att det var helt legitima möten och kontakter som avhandlades i de personliga meddelandena.
Svar på tråden Upptäckte via PM att min man är otrogen