Inlägg från: Anonym (Örnie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Örnie)

Upptäckte via PM att min man är otrogen

Anonym (Örjam) skrev 2021-02-01 19:59:23 följande:
    Att läsa andras mail och PM så lågt skulle jag aldrig sjunka.
    Säger han som tycker lite hångel med kollegan på julfesten bara är lite skoj, ingen fara alls. Samt berömmer sig för att kunna smyga bättre än PM med sådant som partnern inte bör se.

• Anonym (Örnie)
    Anonym (.) skrev 2021-02-02 14:00:29 följande:

Varför vill man vara tillsammans med någon man inte litar på? För så är det, om man snokar, då litar man inte på sin partner. 

Så om man efter 20 år tillsammans, med barn och villa och flermiljonslån blir fundersam på vad som kanske/antagligen pågår - så lämnar man bara allt?

Man vet nog inte om man litar på sin partner. Man har alltid gjort det tidigare, men något är plötsligt annorlunda. Instinkten säger att det är något skumt på gång. Men man vill veta säkert, dels för att inte bli fintad, men även för att inte komma med falska anklagelser.

• Anonym (Örnie)
    Anonym (.) skrev 2021-02-02 15:18:56 följande:
    Man tar väl upp det med sin partner, om man känner att allt inte känns bra?
    Men om man fått ett svar man inte till 100% litar på? Och man tycker man ser mer tecken på att något är fel?

Tror du alla otrogna erkänner rakt av?

• Anonym (Örnie)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 13:40:46 följande:
    Det blir självklar ett riktigt kul bevisläge.
    Det är ju inte helt lätt att bevisa att ex-sambon kollat i ens mobil eller i den gemensamma datorn heller.

• Anonym (Örnie)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-02-03 14:12:44 följande:
    Om han tänk använda det för att bevisa en otrohet så är det väl rätt uppenbart att han snokat och även snokare lämnar spår efter sig. Hamnar man i jobbiga lägen och konflikter spelar man självklart in konversationer och sparar mail, PM och liknande utifall det bli bra att ha.
    Bevisa otrohet i rätten? Lämnar spår - som går att skilja från mobilens ägares egna spår? Osannolikt att detta skulle hamna i domstol.

Och vem som varit otrogen vill stå i rätten och vittna om omständigheterna kring den bedragnes dataintrång?

Svar på tråden Upptäckte via PM att min man är otrogen