Berätta: Dina säkerhetsrutiner när du har en vid sidan om
OBS: Känner du att du behöver ge uttryck för din avsky när du läst rubriken, sluta läs nu så kommer du må bättre. Du kommer aldrig kunna påverka någon, så skriv inget är du snäll!Fråga till dig som har en partner vid sidan av ditt officiella förhållande, alltså en älskare eller älskarinna:
Vad har du / ni för rutiner för att undvika att bli påkomna? Är ni bra på att hålla dessa rutiner? Vika andra metoder har ni för att kunna fortsätta sidoförhållandet.
I vårt fall så har vi ingen skriftlig kommunikation (SMS, mail eller liknande). Vi pratar aldrig om vårt sidoförhållande på telefon. Det är bara när vi träffas för våra "stunder" som vi pratar om vår relation. Vi pratar dessutom om den andra parten i lika stor omfattning som andra personer vi känner.
På det här viset blir det inget smusslande med mobiler, inga sms som kan råka bli lästa osv.
Detta fungerar än så länge hur bra som helst och vi har hållit detta vid liv i flera år.
Vi har inga känslor för varandra, vår relation är 100 % sexuell. Eller ska jag säga 250 % sexuell, för när vi träffas...
Så, hur gör ni andra? Dela gärna med er av era tips.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-02-03 14:19
Detta är enbart en tråd för erfarenhetsutbyte. Som jag skriver i början av inlägget så är andra typer av inlägg (som knappast tillför något eller som bara är till för att ondgöra sig) inte välkomna i den här tråden.
Håll er till ämnet, tack.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-02-03 21:01
Jag uppskattar alla som försöker hålla rent i tråden, men...
Det blir nog lättare att hitta de "läsvärda inläggen" om vi bara ignorerar allt ovidkommande trams som våra forumvänner med nedsatt konsekvensanalytisk förmåga fortsätter att författa.
Så, håll er till ämnet och bortse ifrån de moraliska inläggen.