Hur länge ifrån mamma
Kan ni inte ha 2-2-schema då? Det kanske känns hattigte för er men för ett barn känns det inte så. Sen kan ni såklart öka till 2-3, 2-4 etc.
Kan ni inte ha 2-2-schema då? Det kanske känns hattigte för er men för ett barn känns det inte så. Sen kan ni såklart öka till 2-3, 2-4 etc.
Hur många dagpass jobbar du i veckan då?
Han har ju lite en poäng, om du mest vill bara ha honom som barnvakt när du jobbar.
Nej jag får inga dagar från pappan så jag kommer fortsätta jobba då mina egna dagar är slut, sonen skulle börja på förskola va de tänkt när pappan börjar jobba igen . Dessvärre nekar pappan alla mina ansökningar då han vill ha sonen närmare sig trots att varannan veckas boende inte är aktuellt än. Dvs de skulle underlätta för pappan ett par ggr /månad men krångla till de för mig i stort sett varje dag...
Vilka dagar? Pappan ska ju ta ut sina fl-dagar och vill ha barnet.
Lite hoppas jag att det inte finns förskoleplats exakt när de vill ha den, så pappan måste förlänga sin föräldraledighet. Hehe...
Nej jag får inga dagar från pappan så jag kommer fortsätta jobba då mina egna dagar är slut, sonen skulle börja på förskola va de tänkt när pappan börjar jobba igen . Dessvärre nekar pappan alla mina ansökningar då han vill ha sonen närmare sig trots att varannan veckas boende inte är aktuellt än. Dvs de skulle underlätta för pappan ett par ggr /månad men krångla till de för mig i stort sett varje dag...
Pappan va de bestämt. Men finns det ingen förskoleplats så går ju inte de. Men jag har löst det ändå så det är ingen panik för mig. Mest synd om barnet som säkert skulle trivas med andra barn på förskolan..
Nej. Han har nekat 2 ansökningar jag gjort för enligt han ligger inte förskolorna tillräckligt nära honom.
Han vill vi ska ha ungefär lika långt båda två vilket är så självklart OM vi skulle haft varannan vecka med sonen sen efter pappaledigheten men de ska vi inte pga barnets låga ålder.
Varannan vecka blir från ca 3års ålder. Så jag anser ju inte det är försvarbart att jag ska behöva åka 1.5 mil varje dag för att de ska underlätta ett par ggr/månad för pappan fram tills dess..
Räcker att min bil pajar då är jag körd för det går inte bussar som stämmer med mina jobbtider...
Jag vill inget hellre än att få vara mammaledig längre med honom.
Han gör inga egna ansökningar..
Barnet kommer vara 1 år och 2 månader om han får en plats efter att pappan börjat jobba igen.