KNAS2 skrev 2021-03-26 07:34:57 följande:
Alltså.
Jag tog just ett CB graviditetstest (det enda jag har hemma) mest för att bli av med det och för att typ få en chans att veta om jag är gravid då vi får besök i helgen och det kommer bli vin till mat och så.
Jag är gravid.
Vågar knappt tro det då jag plussade i juli 2020 och 1 och en halv vecka senare börjar jag blöda. Så denna gången tar vi det nog lugnare, vi springer inte iväg I tankarna.
Min sambo hade precis kört iväg till jobbet när jag testade. Jag får klura på hur jag ska berätta det för honom. Och jag funderar på att ställa in besöket i helgen, ljuga om att vi blivit lite krassliga (vi ska ändå ses nästa helg).
Åh hörrni! JAG KAN INTE FATTA DET!!
Sitter och gråter och håller alla tummar på att denna gången är det som gäller!
Jag kan bara hålla med ni som innan skrivit att symtomen kan verkligen utebli. Känner min nästan bättre än vanligt innan BIM. Ont i brösten men inte så ont som jag brukar ha.
Men alltså herregud vad kul!! Grattis KNAS2!!!
Så mega-fantastiskt!! Hela jag fick ett sådant glädjerus i kroppen när jag läste detta, samt när jag skrollade vidare i tråden och läste alla andra underbara människors kommentarer! Bästa trådarna att ha hängt i alltså. Verkligen sann glädje för varandra, trots att man är främlingar för varandra. Det är såå fint :) <3
Hur berättade du för sambon?! Jag blev också helt i chock när det visade positivt. Tog också testet tidigt morgon, gick till sovrummet och hämtade en sovande sambo, som trodde att jag drog upp honom för att han skulle titta på morgonsolen tillsammans med mig, hahahaha!