Orgasmglappet
Det finns inget "orgasmglapp". Vad som finns är personer som inte tar ansvar för sin egen kropp.
Det finns inget "orgasmglapp". Vad som finns är personer som inte tar ansvar för sin egen kropp.
Och en massa män som är ovilliga att ge sin partner orgasm efter att de basically runkat av sig i kvinnans kropp.."Nää jag orkar inte jag är trött nu". .Istället borde väl sex gå till så att man ser tlll att kvinnan fått orgasm innan man påbörjar penetrationen. Ett vinnande recept!
Varför alls ha sex istället för att onanera om allt handlar om det?
Men vilka är det som oftast får orgasm? Män. Varför?
Kvinnor har ansvar för mannens orgasm
Nä det är ju klart att du inte tycker, du är ju man fast i egobubblan som inte fattat ett skit om vad orgasmglappet handlar om. Det handlar om dig.
Superenkelt?
Njae, inte om man är ung och oerfaren och den förste pojkvännen påstår att ALLA andra han varit med kommit av penetrationssex.
Då kvittar det liksom hur väl man kan sin egen kropp och man tror på den som är mer erfaren.
Jag vet att jag inte är ensam om såna pojkvänner heller.
Tog TID att lära om, så nej, så enkelt som du påstår är det faktiskt inte.
Ja, fast inget uppstår ju ur ett vakuum, vuxna människor har ju med sig bagage.
Om man bara möts av egoister som trycker ner är det svårt att inte formas av det.
Kvinnors sexualitet är liksom lite knepigare, ta bara det här att det är ganska nytt med ett neutralt ord (snippa) för könet när man pratar med barn, eller hur kvinnors sexdrift skambeläggs (slampa, hon får skylla sig själv etc.)
Jag tror inte unga killar eller män skiter i kvinnors orgasm av elakhet, de förstår bara inte att det krävs mer än in-ut, och den bilden av penetrationssex som "riktigt" sex förstärks i film och böcker.
Det här blir motsägelsefullt.