Orgasmglappet
Du har alldeles rätt ingen orgasm före samlag !vaginalt inget annat analt är bara
idioti kvinnor kan komma i 2-3 timmar varje minut tills dom svimmar
så kl 14 då ska båda veta att i kväll ska vi älska kraftigt ta det lungt lär dig hur hårt du kan behandla klitoris på din kvinna viktigt olika från kvinna till kvinna
börja där försiktigt så hon själv trycker mot dina 2-3 fingrar och är riktigt när då
penetrerar du henne och ingen turbo långsamt vägen till orgasmen är njutbar så varför korta av den hon kommer oroa dig inte dom långa dragen är in i botten ut med hela en riktigt hård kudde under rumpan är bra (två stol dynor inlindade i plastfolie med ändarna öppna ) masera klitoris med tummen och har du tur nu så när hon kommer in i botten håll den stilla men masera klitoris perfekt
så får hon vigin/klitoris orgasm samtidigt då är chansen stor att hon squirtar
då är du glad åt plast folien slipper du köpa nya varje gång
om din kvinna är extremt djup säg 24 cm och du är 16 då måste du kolla på en sleev för kvinnor kommer lätt om du trycker i botten på slidan
men inga 15 min 1 timme så ta det lungt så du orkar hela timmen
sen tar du upp vid löneförhandlingarna att 30 orgasmer är en löne förmån
som ska räknas in i kvinnans lön typ 2-3 tusen du får en så 100 kr avdrag för dig
ok prova sluta pierca,anala,pisk,,! Bondag,ögonbindel,och det viktigaste
ni måste ha samma sexuella fantasi så ni kan viska rätt saker vid rätt tidpunkt,!
jo jag är idiot så gör inte som jag säger utan piersa er till orgasm
mmmm dyslektiker rätt
mike