Hjälp mig att förstå min lönespec.
Vad betyder de olika avdragen? Har aldrig varit sjuk förut men nu måste vi vara hemma vid minsta nysning. Men hur tolkar jag lönespecen? :-O
Vad betyder de olika avdragen? Har aldrig varit sjuk förut men nu måste vi vara hemma vid minsta nysning. Men hur tolkar jag lönespecen? :-O
Varför ringer du inte lönekontoret?
Du har varit sjuk två dagar? En karens och en dag med sjuklön?
Vad är det du är förvirrad över? :)
Först sjuklön på 988.13, sen karensavdrag på samma summa. Sen sjukavdrag på 1235.16?
Varför de olika summorna?
Du vet att du får ansöka om ersättning för karensen hos Fk?
Varför skulle jag ställt frågan för tio dagar sen? Lönespecen för februari kom ut idag.
Har ingen skatteskuld, betalar frivilligt extra skatt för jag avskyr att behöva betala in efter deklaration för att de är värdelösa på att dra rätt skatt
Hahaha, jag kan inte svara för den som du citerade, men för mig var det inte svordomen som var otrevlig, det var ditt övriga inlägg. Jag brydde mig dock inte om att kommentera det då din åsikt om mig inte påverkar mitt liv. Jag känner dig ju (troligen) inte.
Jag antar att du har tråkigt och vill provocera folk via nätet, eller så är du helt enkelt en otrevlig person.
Nåväl, det spelar ingen roll. Nu ska jag gå ut med hunden, sen ska jag sova. Ha det gott!
Du saknar läsförståelse. Du förstod ingenting av det jag skrev, eller så har du bara tråkigt och hoppas på att provocera. Jag är inte ett dugg kränkt, din åsikt om mig betyder ingenting, du skriver bara rappakalja.
Ha det som sagt bra, jag har fått min förklaring till varför lönespecen ser ut som den gör av en person som både har läsförståelse och social kompetens och med det är jag nöjd.