• Anonym (B)

    Sugen på annan än min kille

    Hej!

    Jag hånglade med en kille på fyllan även fast jag ej är singel. Nu efteråt är jag fortfarande kåt på honom, vad ska jag göra? Jag älskar min kille och vi har ett jättebra förhållande men jag tänder på sånt som är ?förbjudet? mest av allt så tänder jag på att vara med andra än min kille typ... jag vet inte hur jag ska bli av med denna fetisch. Jag kände samma i mitt förra förhållande och då gjorde jag slut för att jag trodde att jag behövde vara singel. Men så fort jag var singel så var det inte samma sak.. jag ville hellre ha ett förhållande och så träffade jag min nuvarande kille. Vi har ett helt perfekt förhållande så jag vill inte att det ska förstöras pga mig. Snälla hjälp mig, jag vet inte vad jag ska göra.

  • Svar på tråden Sugen på annan än min kille
  • Anonym (Falsksomvatten)

    Förstår dig - är lite likadan. Det är den fulaste av böjelser tom värre än att folk gillar att hålla på med andras avföring... att vilja ligga med andra kommer aldrig att accepteras - tro mig.

    För man man vill ju inte heller ha ett öppet förhållande eftersom det inte ger den där spänningen.

    Du får helt enkelt vara otrogen och hålla det snyggt och diskret. För ut ur garderoben med denna böjelse kan man aldrig ta sig.

  • Anonym (B)

    Det känns som att nu för tiden är alla typer av förhållanden och sexuella läggning accepterat. Det känns då liksom typ orättvist att man själv aldrig kommer vara accepterad och därför måste hålla det hemligt:/

  • Anonym (EnglishBob)

    För oss män är det ännu svårare att hålla fingrarna i styr.

  • Anonym (Tänk)

    Tänk på hur mycket det hade sårat din man om det kom fram

    Nästan alla som är otrogna blir påkomna

  • Tecum
    Anonym (B) skrev 2021-02-06 15:00:47 följande:
    Det känns som att nu för tiden är alla typer av förhållanden och sexuella läggning accepterat. Det känns då liksom typ orättvist att man själv aldrig kommer vara accepterad och därför måste hålla det hemligt:/
    Men om det blir accepterat är det ju inte roligt längre? Det är ju spänningen och det förbjudna som ni tänder på.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (B) skrev 2021-02-06 15:00:47 följande:

    Det känns som att nu för tiden är alla typer av förhållanden och sexuella läggning accepterat. Det känns då liksom typ orättvist att man själv aldrig kommer vara accepterad och därför måste hålla det hemligt:/


    Men hur tänker du nu?

    Om du tänder på att svika och förnedra andra så är det väl ganska självklart att det aldrig kommer vara accepterat. Vem fan vill bli sviken och förnedrad?

    På vilket sätt menar du att det är orättvist att du inte får svika och förnedra andra? Är det orättvist att någon som tänder på att våldta kvinnor inte får vålda dig?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Falsksomvatten) skrev 2021-02-06 14:35:06 följande:

    Förstår dig - är lite likadan. Det är den fulaste av böjelser tom värre än att folk gillar att hålla på med andras avföring... att vilja ligga med andra kommer aldrig att accepteras - tro mig.

    För man man vill ju inte heller ha ett öppet förhållande eftersom det inte ger den där spänningen.

    Du får helt enkelt vara otrogen och hålla det snyggt och diskret. För ut ur garderoben med denna böjelse kan man aldrig ta sig.


    Ja det är absolut sjukare än att hålla på med andras avföring för det är i så fall något man gör självmant, något du själv väljer. Att blir sviken är inte något man själv väljer och därför är det oerhört lågt att göra så mot andra människor.

    Att utnyttja andra människors tillit och kärlek är riktigt jävla lågt helt enkelt.
  • Anonym (Hjälp)

    Om du verkligen vill ha honom i ett monogamt förhållande och VILL bli av med din lilla böjelse finns det ju mängder av terapeuter. Börja med att kolla med den kommunala öppenvården. Du får garanterat åtm ett par samtal som kan ge dig råd om hur du kan få ordning på detta.

  • Svennebanan75

    Glöm det där med ?det man inte vet det lider man inte av?... relationer lider alltid på ett eller annat sätt av svek och hemlighetsmakeri... kör med öppna kort eller förstör din relation. Ligg med andra om du vill, men var inte feg nog att inte stå för det...

  • Svennebanan75
    Anonym (EnglishBob) skrev 2021-02-06 15:19:48 följande:

    För oss män är det ännu svårare att hålla fingrarna i styr.


    Nej det är det inte! Det är bara Loosers som resonerar så!
Svar på tråden Sugen på annan än min kille