• Sun 7 Feb 2021 22:11
    865 visningar
    6 svar
    6
    865

    Behöver hjälp vad menar hon!



    Hur skulle ni tolka det här är det vart fortsätta ha kontakt med henne ?
  • Svar på tråden Behöver hjälp vad menar hon!
  • Anonym
    Sun 7 Feb 2021 22:17
    #1

    Hon vill inte vara ihop eller ha en relation
    Jag skulle ligga lågt och inte ta kontakt. Om hon tar kontakt skulle jag bestämma då hur jag gör

  • Anonym (Låthe­nnevar­a)
    Sun 7 Feb 2021 23:39
    #2
    Örjanlax skrev 2021-02-07 22:11:42 följande:

    Hur skulle ni tolka det här är det vart fortsätta ha kontakt med henne ?


    Bara låt henne vara är mitt råd.

    Finns många fler fiskar i sjön som du kommer känna direkt att de dras till dig utan att de behöver en massa tid på sig för att vänta in känslor.
  • Mon 8 Feb 2021 13:05
    #3

    Jag tolkar det som att personen avvisar dig, men ändå inte vill såra genom att skriva: Jag är inte intresserad. 

    Min tolkning alltså - och kanske mest för att jag själv alltid lyckas krångla in mig i dumma formuleringar istället för att vara öppet ärlig. För man sårar mer om man håller förhoppningarna uppe hos den man avvisar....

    Gå vidare, och skulle personen ändra sig så får du ta ställning till det då. 

  • Mon 8 Feb 2021 14:17
    #4

    Hon vill ha noll kontakt med dig, men försöker vara trevlig. 

  • Anonym (J)
    Mon 8 Feb 2021 14:24
    #5

    Hon vill inte ses mer, men är för snäll för att säga det rakt ut.

  • Mon 8 Feb 2021 14:28
    #6
    +1

    Jag tolkar det som att hon inte är intresserad av dig. Alls. Och försöker få dig att förstå det utan att såra dig alltför mycket. Hade jag varit du så hade jag gått vidare helt och hållet. Inte försökt med vänskap eller så. Släpp henne helt.

    Hör hon sen av sig själv så får du känna hur det känns då. Men jag tror inte att hon kommer höra av sig.

    Lycka till


    I'm not bossy. I just have better ideas than you
Svar på tråden Behöver hjälp vad menar hon!